View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
TBP
Joined: 02 May 2008 Posts: 23 Location: SR - Vysoké Tatry
|
Posted: Wed Jun 11, 2008 9:06 pm Post subject: Re: Jak odpojit EGR na 1.4TDCI? |
|
|
ALAF wrote: | Mam problemy se silou motoru v nizkych otackach, pri couvani mi obvykle zhasne. Vyrazeni EGR ventilu to udajne vyresi.
Takze bych uvital radu jak na to, nejlepe i s fotkama, kde to zaslepit.
Diky |
daj si vacsiu resp. silnejsiu turbinu , alebo este lepsie precipuj motor a pojdes ako zihadlo!! _________________ FF 1.4TDCi Viva, Euro 4 5/2005 |
|
Back to top |
|
|
teodolit
Joined: 05 Jun 2007 Posts: 13
|
Posted: Thu Jun 12, 2008 7:19 am Post subject: pre Unicom-a |
|
|
rad by som videl to CD co pises vyssie, nemozes to upnut niekam?
dik |
|
Back to top |
|
|
TBP
Joined: 02 May 2008 Posts: 23 Location: SR - Vysoké Tatry
|
Posted: Thu Jun 12, 2008 7:40 am Post subject: Re: pre Unicom-a |
|
|
dal som si precipovat motor upravit vykon plus reakciu plynoveho pedalu a idem ako diabol...je pravda ze turbinka je mala a do nej som si nedal rypat a tym padom do tych 2000 otacok to nie je ono ale potom parada...o zdochynani motora ani pocut... _________________ FF 1.4TDCi Viva, Euro 4 5/2005 |
|
Back to top |
|
|
Lisický Miroslav
Joined: 02 Mar 2007 Posts: 14 Location: TRNAVA
|
Posted: Wed Mar 04, 2009 5:37 pm Post subject: foto EGR |
|
|
Táto fotka sa mi nedá stiahnuť, lebo vždy server 213.125.... má dlhú odozvu.
nedá sa umiestniť inde?
Miroli _________________ Miroli |
|
Back to top |
|
|
dulius Site Admin
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4427
|
Posted: Wed Mar 04, 2009 6:10 pm Post subject: Re: foto EGR |
|
|
Lisický Miroslav wrote: |
Táto fotka sa mi nedá stiahnuť, lebo vždy server 213.125.... má dlhú odozvu.
nedá sa umiestniť inde?
Miroli |
xxnobody stale tie fotky hadze niekam, odkial sa nedaju ztiahnut
idem mu napisat, nech to hodi inde _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
|
ALAF
Joined: 19 Apr 2007 Posts: 36
|
Posted: Sun Jun 28, 2009 6:21 pm Post subject: |
|
|
K EGR vede hadice oznacena na fotce-staci vlozit kulicku z loziska vhodne velikosti .(vlozenim kulicky se vyradi podtlakove ovladani EGR, predpoklada se, ze ventil drzi v zavrene poloze)
PS: ekologie je hezka, ale kdyby jste videli ten bordel v sani... :roll _________________ FF 1,4 TDCI, r.v.2002 |
|
Back to top |
|
|
Lisický Miroslav
Joined: 02 Mar 2007 Posts: 14 Location: TRNAVA
|
Posted: Mon Jun 29, 2009 7:29 pm Post subject: Tá hadička je veľmi tvrdá, ako sa to dá rozpojiť ? |
|
|
ALAF wrote: | K EGR vede hadice oznacena na fotce-staci vlozit kulicku z loziska vhodne velikosti .(vlozenim kulicky se vyradi podtlakove ovladani EGR, predpoklada se, ze ventil drzi v zavrene poloze)
PS: ekologie je hezka, ale kdyby jste videli ten bordel v sani... :roll |
_________________ Miroli |
|
Back to top |
|
|
port3r
Joined: 17 Sep 2009 Posts: 61
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 2:21 pm Post subject: |
|
|
no neviem, skusal uz niekto zablendovat ten EGR ventil? podla informacii zo servisov, nas motor je uz tak prisposobeny a zladeny s EGR ventilom, ze pri jeho odstaveni moze dojst k poskodeniu motora, aspon take vyjadrenie mi dali v servise KOIS _________________
Ford Fiesta 1.4TDCi, 12/2006, Blog |
|
Back to top |
|
|
Marekskk
Joined: 31 Aug 2010 Posts: 386 Location: SK/CZ
|
Posted: Fri Jun 03, 2011 3:22 pm Post subject: |
|
|
1,4 nemaju egr však? Viem že večšinou TDCíčka ale čital som že aj zažihove motory to možu mať?! _________________ Ford Fusion 1,4 16v Duratec Comfort
Ford Mondeo 2.0 TDDi |
|
Back to top |
|
|
MyTB
Joined: 23 Mar 2008 Posts: 452 Location: Karwina City
|
Posted: Mon Jun 06, 2011 7:37 am Post subject: |
|
|
viz Wikipedie:
Technologie EGR (anglicky: Exhaust gas recirculation, česky: recirkulace spalin) je jedna ze dvou technologií, které dokáží snížit emise výfukových plynů vznětových motorů na úroven norem Euro 4 a vyšších. Principem je, že část výfukových plynů prochází výměníkem tepla (chladičem) a nasávána do motoru, čímž se omezuje vznik dalšího NOX (ve vzduchu je menší podíl kyslíku, výsledkem jsou nižší teploty v průběhu spalování a tím i nižší produkce oxidů dusíku). _________________ Ford Fusion 1.4 59kW Ebony (2008-2010)
Ford C-Max 1.6 74kW Gen-X (2010-2015)
Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBoost 74kW (2015) |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Mon Jun 06, 2011 7:50 am Post subject: |
|
|
ale ano, pouziva sa aj u bezinovych motorov..
ci ho ma fusion netusim..
Bei Ottomotoren wird die Abgasrückführung bewusst zum Absenken des spezifischen Kraftstoffverbrauchs im Teillastbereich eingesetzt. Das Hinzufügen nicht brennbaren Gases ermöglicht es, bei gleicher gewünschter Motorleistung, die Drosselklappe weiter zu öffnen und die Strömungsverluste an dieser Stelle zu verringern. Bei gezieltem Einsatz einer Abgasrückführung kann so der Verbrauch eines Ottomotors in Teillast mit nur geringen Nachteilen in der Fahrbarkeit abgesenkt werden. Hierzu, und zur grundsätzlichen AGR-Regelung, werden entsprechende Einrichtungen nötig. Die Lagerückmeldung dient dabei zur reinen Vorsteuerung der AGR-Rate, die eine Funktion von Druck und Temperatur vor der Turbine ist. Zur tatsächlichen Regelung der Luftmasse braucht es stets einen Luftmengen- oder Luftmassenmesser (HFM) und/oder gute Luftmassenmodelle, die eine Steuerung ermöglichen. _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
MyTB
Joined: 23 Mar 2008 Posts: 452 Location: Karwina City
|
Posted: Mon Jun 06, 2011 8:13 am Post subject: |
|
|
vls wrote: | ale ano, pouziva sa aj u bezinovych motorov... |
In diesem Fall müssen Sie den Wiki-Update
(V tom případě bude potřeba aktualizovat Wikipedii) _________________ Ford Fusion 1.4 59kW Ebony (2008-2010)
Ford C-Max 1.6 74kW Gen-X (2010-2015)
Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBoost 74kW (2015) |
|
Back to top |
|
|
Marekskk
Joined: 31 Aug 2010 Posts: 386 Location: SK/CZ
|
Posted: Mon Jun 06, 2011 1:06 pm Post subject: |
|
|
Ludia myslite ze som debil? Jasne ze najprv som kukol do wiki nie? Vsak mrkni http://sk.wikipedia.org/wiki/Recirkulácia_výfukových_plynov pise tam ze viac sa pouziva u vznetovych, no aj u zažihovych! ? _________________ Ford Fusion 1,4 16v Duratec Comfort
Ford Mondeo 2.0 TDDi |
|
Back to top |
|
|
MyTB
Joined: 23 Mar 2008 Posts: 452 Location: Karwina City
|
Posted: Mon Jun 06, 2011 1:14 pm Post subject: |
|
|
Vidíš a já bych do dnešního dne dal ruku do ohně za to, že se používají jen u diesláků. Tak jsem zase o něco moudřejší _________________ Ford Fusion 1.4 59kW Ebony (2008-2010)
Ford C-Max 1.6 74kW Gen-X (2010-2015)
Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBoost 74kW (2015) |
|
Back to top |
|
|
Marekskk
Joined: 31 Aug 2010 Posts: 386 Location: SK/CZ
|
Posted: Tue Jun 07, 2011 7:19 pm Post subject: |
|
|
Tak čo? Nikto nevie ci v 1,4 benzinovej je egr? _________________ Ford Fusion 1,4 16v Duratec Comfort
Ford Mondeo 2.0 TDDi |
|
Back to top |
|
|
|