View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
patabasa Guest
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 1:32 pm Post subject: |
|
|
fonder wrote: | patabasa wrote: | fonder wrote: | prý už v servisech nahlásilo dost lidí problémy se startováním teplého motoru. Poprvé nechytne (nebo jen s plynem) a napodruhé chytne v pohodě. Měnili mně teplotní čidlo a přehráli software, bez úspěchu. Takže poslali už do centrály v Anglii hromadnou reklamaci. Máme čekat na řešení... |
Mám stejný problém nyní 07/2009 zatím udajně v servisu vyměnili - škrtící klapku stav startování se nezměnil. FOFU, 1.4. Ebony, r.v. 2008 najeto 25.000km. Už je nějaké řešení? |
už přišla zpráva z fordovské centrály. Prý v motoru mezi sebou špatně komunikuje software. Mám počkat na nový update. |
Dík za info. Až bude update nebo další info tak dej zprávu. Zatím si třeba postavíme ford - čekárnu.
Pavel |
|
Back to top |
|
 |
patabasa Guest
|
Posted: Thu Aug 20, 2009 10:06 am Post subject: |
|
|
Tak jsem dnes reklamoval to startovani ve Ford servisu v Brně. Závadu měli opravit výměnou škrtící klapky dne 6.8.2009. Dnes se divili se, že příčina problému by mohla být v softwaru. Prý "překalibrace" není problém
a objednali mne na 25.08.2009.
Pavel |
|
Back to top |
|
 |
kubalekv

Joined: 14 Aug 2008 Posts: 9 Location: CZ, Třebíč
|
Posted: Thu Aug 20, 2009 4:37 pm Post subject: problémy se startováním teplého motoru |
|
|
Problém se startováním teplého motoru mám cca od května 2009 (koupě FoFu 08/2008) a nastartuji napodruhé - napotřetí, dle ohřátí motoru. V červnu mi v servisu nahráli poslední verzi software, ale bez úspěchu. Pomalu přemýšlím o možnostech reklamace, protože jsem podobný problém neměl ani před 20 lety se "starou škodovkou", ale s ohledem na solidní a vstřícný přístup v domovském servisu ještě nějaký čas počkám na odpověď z centrály (předpokládám, že z Fordu v Kolíně nad Rýnem). _________________ Ford Fusion Ebony 1.4i 16V (09/2008) |
|
Back to top |
|
 |
Vrba
Joined: 26 Nov 2008 Posts: 14 Location: Praha
|
Posted: Thu Aug 20, 2009 8:49 pm Post subject: Re: další postižený |
|
|
Vrba wrote: | FoFu r.v.2008, 1,4 benzín, 10,5 tis. najeto, před cca 14 dny poprvé - po nastartování studeného motoru (5 dní v garáži) se po 5-6 sec. běhu motor "zalkne", skoro zastaví resp. "zápasí sám se sebou", začne mlátit jak o život, pak se zklidní a je vše OK. Teď už to dělá nejen po týdnu, ale každý den při studeném startu. Zkoušel jsem po otočení klíčku počkat se startováním až zhasne pár světel vlevo na ciferníku (myslel jsem si, že potřebuje natlakovat palivo nebo tak nějak) ale nepomohlo to. Uvidíme co řeknou v servisu... |
Tak jsme byli v servisu a i když FoFu stál "před zákrokem" celý den na dvoře servisu na sluníčku, tak ráno jim samozřejmě nastartoval bez problémů a bez zalykání, potvorák jeden... Dali ho na diagnostiku a neukázalo se nic. Mám startovat s vypnutou klimou a brát benzín u Benziny nebo Agipu... Ptali se mně totiž kde beru benzin - řekl jsem, že v Globusu když tam jedem nakupovat; podle nich je problém vyřešen, protože jsem byl v tomto servisu během 14 dnů už 3., kdo měl s "malým motorem" problémy s benzínem z Globusu (ještě větší s...ky prý prodává Tesco). Na jejich doporučení jsem koupil u pumy nějaké aditivum (na vylepšení kvality paliva a vyčištění motoru - tak 2 deci za150 Kč), nalil do nádrže (koupil další benzín u Benziny) a je po problémech... Zatím... |
|
Back to top |
|
 |
kuna
Joined: 03 Apr 2009 Posts: 109 Location: České Budějovice
|
Posted: Tue Aug 25, 2009 7:56 pm Post subject: Start po ránu |
|
|
Také se mi poslední dobou projevily problémy po nastartování studeného motoru (necelých 3000km), po pár sekundách to má tendenci chcípnout, trošku přidám plyn a je to OK. Stává se to pouze při prvním startu po ránu.
Benzín beru už několik let většinou u Globusu a nikdy jsem s ním problém neměl, při jejich obratu je nesmysl, že ho někdo šidí a teď naposled jsem tankoval na Benzině.
Ovšem mám pocit, že čerpadlo tahá benzín před startem déle než u jiných aut a možná startuju dříve než bych měl, jiná možnost mě nenapadá. _________________ Ford Fusion (Fučík) 1,4 59kW Ebony, Red Tango, 5/09 |
|
Back to top |
|
 |
Daho

Joined: 19 Mar 2008 Posts: 123 Location: Jablonec nad Nisou (CZ)
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 6:51 pm Post subject: kolísání otáček, chcípání motoru za studena.. |
|
|
Zdravím, našlo se nakonec nějaké řešení a opravdu vysvětlení toho kolísání a chcípání motoru poránu zastudena ? Je to lambdasonda, nebo škrtící klapka ?? Pročítám tady ta slohová cvičení a jasný závěr není, tak se podělte o zkušenosti.
Kolísaj otáčky a auto chcípá ráno při studeným motoru Fusion 1,6
díky za zprávy David _________________ Ford Fusion 1,6 16V 10/2002
Ford Ka 1,3 44Kw 02/1998 |
|
Back to top |
|
 |
andy.mclaren
Joined: 25 Mar 2009 Posts: 10 Location: Košice
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 10:29 pm Post subject: |
|
|
tak ako je to s tým update-om, mne to robí takisto a minulý piatok mi v servise v Košiciach povedali: pokiaľ diagnostika nič neodhalí, čakajte... Ináč boli veľmi ústretoví pri riešení poistnej udalosti, za čo im touto formou ďakujem, bol som milo prekvapený... _________________ Ford Fusion X 1.6 16V sea grey |
|
Back to top |
|
 |
Bendzo

Joined: 12 Oct 2009 Posts: 7
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 10:15 pm Post subject: |
|
|
andy.mclaren wrote: | tak ako je to s tým update-om, mne to robí takisto a minulý piatok mi v servise v Košiciach povedali: pokiaľ diagnostika nič neodhalí, čakajte... Ináč boli veľmi ústretoví pri riešení poistnej udalosti, za čo im touto formou ďakujem, bol som milo prekvapený... |
rad by som reagoval mam fusiona iba dva tyzdne a najzdenych 1222 Km.uz dva krat sa mi stalo ze pri startovani za studenami skapal a az na druhy krat som nastartoval... neviem ist s tym do servisu alebo este pockat akosa to bude spravat. |
|
Back to top |
|
 |
patabasa Guest
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 9:10 am Post subject: |
|
|
Quote: | rad by som reagoval mam fusiona iba dva tyzdne a najzdenych 1222 Km.uz dva krat sa mi stalo ze pri startovani za studenami skapal a az na druhy krat som nastartoval... neviem ist s tym do servisu alebo este pockat akosa to bude spravat.
|
V létě jsem měl potíže s teplým startem. Teď se ochladilo mam problém se studeným startem: včera ráno 2x, dneska ráno 2x. Už jsem volal do servisu prý se na to podívají . Navíc mi asi odešly plynové vzpěry u 5 dveří a tak mám bouli na čele . Prý se na to taky podívají. Začínám zuřit . |
|
Back to top |
|
 |
Szabados

Joined: 09 Dec 2008 Posts: 80 Location: Praha, Uhříněves
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 10:51 am Post subject: |
|
|
For
One
Repair
Daily
Ty studený starty se mi na rok starým autě projevují v podstatě od začátku. Zatím to vypadá, že stačí dodržovat pravidlo až zhasne kontrolka, během té doby je slyšet jak pumpa natáhne benzín. Připadám si pak trošku jako pitomec s dieslem
ale zatím to funguje
Jó, škodova palivo natáhne když se otevřou dveře řidiče. _________________ Ford Fusion Ebony 1,4 - Colorado Red - PP
do provozu 10/2008
7,3 l/100km
na statistiku mám DrivEx |
|
Back to top |
|
 |
MichalVlcek
Joined: 13 Oct 2009 Posts: 5
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 4:38 pm Post subject: |
|
|
Chlapi, slyseli jste nekdy o kolisajicich otackach - pouze mezi 1500-2000 ot/m?
Stava se mi to vyhradne pri zarazenem 1. nebo 2. rychlostnim stupni, motor pak zacne skubat a prestane uplne tahnout.
Musim pak zastavit, otacky kolisaji i na volnobeh, zacnou se ozyvat zvuky jako bych motor slabe "turoval" v nizkych otackach ale zni to jako pumpovani. Nemel jsem moznost otevrit kapotu a poslouchat, protoze se mi to stalo vzdy uprosted mesta v pruzich. Vzdy jsem pouze vypnul motor a znova nastartoval coz problem uplne odstranilo.
Nejedna se o jinde popisovany problem s udrzenim otacek, motor nikdy sam nezhasne, nemam ani zvysenou spotrebu, otacky nejsou nikdy na volnobeh prilis nizke ani nikam nevyletnou. Volnobeh zda se uplne v poradku.
Porucha se objevi jednou za nekolik tydnu.
Dalsi postreh - vim 1500-2000 jsou na benzin nizke otacky, ale presto je zajimave ze motor zacne skubat pri 1. a 2. stupni, pokud se drzi stejnomerne otacky. S tim ze se pak porucha neobjevi a motor tahne dal. Pri rozjezdu a brzdeni se cukani neprojevuje.
Predem diky za podnety a napady...  _________________ Fusion 1.6 benzin (2004) |
|
Back to top |
|
 |
peca
Joined: 30 Mar 2007 Posts: 125
|
Posted: Wed Apr 07, 2010 7:04 am Post subject: |
|
|
Byl jsem v servisu na rocni prohlidce, jako kazdy rok jsem nahlasil kolisani otacek pri studenem motoru. Necekal jsem, ze by neco objevili, ale pry procistili skrtici klapku. Od te doby motor v pohode, otacky nekolisaji, snad to tak vydrzi.  _________________ Fusion Ambiente 1.25, 03/2007, klima, Radio CD 6000, Garmin Nuvi 300
best 6.1 l/100km, nyni 7,3 |
|
Back to top |
|
 |
MyTB

Joined: 23 Mar 2008 Posts: 452 Location: Karwina City
|
Posted: Wed Apr 07, 2010 10:49 am Post subject: |
|
|
Na 3 roky starém (novém) autě a už čistit škrtící klapku?
Že by nekvalitní benzín?  _________________ Ford Fusion 1.4 59kW Ebony (2008-2010)
Ford C-Max 1.6 74kW Gen-X (2010-2015)
Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBoost 74kW (2015) |
|
Back to top |
|
 |
peca
Joined: 30 Mar 2007 Posts: 125
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 6:29 am Post subject: |
|
|
benzin beru vetsinou shell, obcas agip.
Jako naschval hned po napsani prispevku me odpoledne fordik delal problem se startem (prozmenu kdyz byl motor teply) _________________ Fusion Ambiente 1.25, 03/2007, klima, Radio CD 6000, Garmin Nuvi 300
best 6.1 l/100km, nyni 7,3 |
|
Back to top |
|
 |
hanýsek starší
Joined: 29 Nov 2009 Posts: 443
|
Posted: Sat May 01, 2010 12:13 pm Post subject: |
|
|
To Vladimír Grnáč:Moje čerstvé info k danému téma:
FoFíka mám od 9/2009.Vždy startuje bez problému,studený/teplý motor na první otočení klíčku.Otáčky nikdy nekolísaly a motor nikdy "nechcípal.Včera poprve při jezdění po HK (3100km) a po cestě domu (venkovní teplota cca.24 stupně) jsem začal již v HK pozorovat sluchem následující stav:
Motor normálně nastartuje v teplém stavu a po jíždě při zastavení zůstanou mírně zvýšené otačky volnoběhu,než jsem byl doposud zvyklý.Ručka otáčkoměru ukazuje mezi poslední čárkou před 1000ot/min a 1000ot/min a mírně houpe(kolísá).Dle otáčkoměru to dříve bylo vždy na jedné čárce pod 1000ot/min a pravidelné "předení"motoru.
Již při pojíždění po HK jsem to zvýšení rozeznal sluchem.Dříve při dojíždění na volnoběh ke křižovatkám se držely otáčky na 1000ot/min a po úplném zastavení klesly na uváděnou jednu čárku a motor pravidelně "předl" bez houpájící se ručky otáčkoměru a sluchem slyšitelného zvýšení chodu než dříve.
Benzín jsem doposud bral střídavě u Benziny,Agip,Shella různě po východních Čechách. Vše popisované jsem začal pozorovat až včera,když jsem podrůhé v půběhu měsíce dubna po sobě natankoval cca.24l u jedné čerpačky Shell v HK.Nechci zatím "plašit",ale uvidím při příští jízdě,jaké bude chování motoru.
Máte někdo nějaký podnět nebo osobní zkušenost? |
|
Back to top |
|
 |
|