View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ichta
Joined: 12 Jan 2008 Posts: 99
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 3:35 pm Post subject: |
|
|
Ja jsem ted absolvoval nekolik delsich cest po dalnici a po tankovani 95 a 98 od ruznych firem, jsem nabral V-Power Racing 100 a byl jsem velmi mile prekvapen,ze auto bylo o poznani sviznejsi, zvlaste pri plnem nalozeni a ceste do kopce. Ale furt by me zajimalo, jestli ty pridavny aditiva nejsou na skodu, kdyz se tam nemaji davat. Spotrebu jsem s racingem jeste nemeril a zajima me jak to dopadne,az zase nacepuju 95 _________________ Fusion 1.4 champion ebony, blazer;comfort X, boční airbagy, MP3; unor/08 |
|
Back to top |
|
|
MajoV
Joined: 09 Oct 2007 Posts: 465
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 3:47 pm Post subject: |
|
|
>vls - v navode pisu naozaj ze minimalne 95 a pokial ide o V power 100 neviem ale ked som tam dal 98cku tak som mal naozaj nizsiu spotrebu cca o pol litra a teraz viem, ze ked tam dam tu 98cku tak sa na to mozem spolahnut ze spotreba klesne. Nacapujem zoparkrat este 95ku aby som mohol odhadnut a potom dam tu 98cku a uvidime. Ale ked tam je rozdiel 0.5l tak sa to uz oplati pri cene o 2 Sk vyssej za 98.
Ak je to aj inym stylom jazdy nevadi ale ta spotreba klesne a ak by som mal lacnejsi benzin mozno by to potesilo ale snad je lepsi "cistejsi" benzin ci nie? _________________ Ford Fusion Flair |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2381 Location: Bratislava
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 3:54 pm Post subject: |
|
|
MajoV wrote: |
....a ak by som mal lacnejsi benzin mozno by to potesilo ale snad je lepsi "cistejsi" benzin ci nie? |
Ako "čistejší benzín"? Oktanove císlo nie je o cistote, alebo o percentach. Vyjadruju odolnost proti samovznieteniu. Cize palivo hori v pravý okamžik a moze to mat vplyv v konecnej podobe na vykon a spotrebu.
Ak sa mylim, opravte ma. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
MajoV
Joined: 09 Oct 2007 Posts: 465
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 10:57 pm Post subject: |
|
|
duves wrote: | MajoV wrote: |
....a ak by som mal lacnejsi benzin mozno by to potesilo ale snad je lepsi "cistejsi" benzin ci nie? |
Ako "čistejší benzín"? Oktanove císlo nie je o cistote, alebo o percentach. Vyjadruju odolnost proti samovznieteniu. Cize palivo hori v pravý okamžik a moze to mat vplyv v konecnej podobe na vykon a spotrebu.
Ak sa mylim, opravte ma. |
Som vedel, ze nejaky expert sa toho chyti. OK tak najdi na tu vlastnost lepsie slovo. Este som to aj do uvodzoviek dal. (menejvznietivejsi alebo oktanovejsi-velmi vystizne slova) _________________ Ford Fusion Flair |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 11:21 am Post subject: |
|
|
chlapi, aspon vidite, aky velky je psychologicky efekt.
mne zasa vychadza rovnaka spotreba nech tam nalejem cokolvek, vyssie oktanove cislo som testoval pred vyse desiatimi rokmi na favorite som lial 98-cku viac nez dva roky a tiez ma viera presvedcila, ze mam mensiu spotrebu.
dnes tankujem 91 aj ked je predpisane 95 a pristal by som, aby vyrobca zacal vyrabat a_n_i_h_o_v_n_o_r_a_c_i_n_g ktory by stal o osem korun menej.
ja totizto nejazdim pre radost, ale aby som sa dopravil co najlacnejsie a najrychlejsie z miesta A do miesta B _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
bias
Joined: 28 Sep 2007 Posts: 85 Location: Slovensko
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 5:38 pm Post subject: V-Pover Racing |
|
|
Ahojte, tak som zatiaľ na V-Pover Racing najazdil asi 450 km. 300 km som najazdil po diaľnici a zvyšok mestská premávka. Po tej diaľnici som šiel max. 120 km/h (na spotrebu) a už na letných pneu. Spotreba je podľa PP 7,3 L. Zázrak sa zatiaľ nekonal. Čo som si všimol, na voľnobeh je motor hlučnejší a pri rýchlosti 120 km/h šiel veľmi ticho. Pozeral som aj iné fóra, kde vodiči písali o tankovaní V-Pover Racing. Závery boli také, že sa to prejavilo na autách s väčšími tlakmi motora, na autách s turbom a vyšším výkonom. Inak je to zbytočné. Väčšiu spotrebu pri V-Pover Racing odôvodňovali pridanými prísadami v benzíne. V 1 litry V-Pover Racing je určitý objem benzínu a určitý objem prísad - jazdí sa na benzín a nie na prísady.
Záverom, celú nádrž som síce zatiaľ nevyjazdil, ale keby som písal o lepšej akcelerácii, alebo nižšej spotrebe, asi by som klamal sám sebe. Možno zmením názor, keď tam opäť natankujem 95. _________________ Strieborný Ford Fusion 1,4 16V benzín, r.v. 9/2007, 6,84 L /100 km. Mám rád spoľahlivé autá. |
|
Back to top |
|
|
bias
Joined: 28 Sep 2007 Posts: 85 Location: Slovensko
|
Posted: Fri Apr 25, 2008 10:56 pm Post subject: V-Pover Racing -skúsenosť |
|
|
Nádrž s V-Pover Racingom sme vyjazdili celú. Takže, ako som sľúbil, píšem svoju skúsenosť s týmto palivom. Môj záver je taký, že vyššie oktánové číslo, čiže "silnejší" benzín neurobil s mojim Fusionom absolútne nič.
Ak by som chcel nájsť nejaké pozitíva, musel by som klamať sám sebe a falošne sa utešovať, že sa niečo zlepšilo a že tankovať V-Pover Racing sa oplatí. Splnil som si, čo som chcel už dávnejšie vyskúšať, ďakujem stačilo!!
Momentálne opäť jazdíme na klasiku 95 oktánový benzín a jedinú zmenu, ktorú som spozoroval, na voľnobeh ide auto opäť tichšie. _________________ Strieborný Ford Fusion 1,4 16V benzín, r.v. 9/2007, 6,84 L /100 km. Mám rád spoľahlivé autá. |
|
Back to top |
|
|
dulius Site Admin
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4427
|
Posted: Sat Apr 26, 2008 7:28 am Post subject: Re: V-Pover Racing -skúsenosť |
|
|
bias wrote: |
Momentálne opäť jazdíme na klasiku 95 oktánový benzín a jedinú zmenu, ktorú som spozoroval, na voľnobeh ide auto opäť tichšie. |
+ ze mas v penazenke o 160 Sk viac _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
|
bias
Joined: 28 Sep 2007 Posts: 85 Location: Slovensko
|
Posted: Sat Apr 26, 2008 11:22 pm Post subject: Re: V-Pover Racing -skúsenosť |
|
|
dulius wrote: | + ze mas v penazenke o 160 Sk viac |
Tých 160,- Sk vôbec neľutujem a keby som videl nejaké hmatateľné výsledky tak by som ich obetoval aj na budúce......
Práve som sa presvedčil, že sa dajú investovať aj rozumnejšie. _________________ Strieborný Ford Fusion 1,4 16V benzín, r.v. 9/2007, 6,84 L /100 km. Mám rád spoľahlivé autá. |
|
Back to top |
|
|
pirat
Joined: 26 Jul 2007 Posts: 315 Location: Košice
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 12:07 am Post subject: Re: V-Pover Racing -skúsenosť |
|
|
bias wrote: | + ze mas v penazenke o 160 Sk viac |
dulius wrote: | Tých 160,- Sk vôbec neľutujem a keby som videl nejaké hmatateľné výsledky tak by som ich obetoval aj na budúce......
Práve som sa presvedčil, že sa dajú investovať aj rozumnejšie. |
Marek myslel ze potom co tie vysledky mas mozes tie prachy lutovat, lebo si ich mohol investovat lepsie Cize to bola zla investicia _________________ 1.4 TDCi Tango-cervena metaliza |
|
Back to top |
|
|
bias
Joined: 28 Sep 2007 Posts: 85 Location: Slovensko
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 7:57 pm Post subject: Re: V-Pover Racing -skúsenosť |
|
|
Getrag wrote: |
Marek myslel ze potom co tie vysledky mas mozes tie prachy lutovat, lebo si ich mohol investovat lepsie Cize to bola zla investicia |
Ja sa na to pozerám pozitívne. Možno som prišiel o nejaký peniaz, ale na druhej strane som niektorým majiteľom FF, ktorý zvažovali podobný krok, odpovedal na otázku o vplyvu V-Poveru Racing na Fusion. Koniec koncov o to ide na tomto webe. _________________ Strieborný Ford Fusion 1,4 16V benzín, r.v. 9/2007, 6,84 L /100 km. Mám rád spoľahlivé autá. |
|
Back to top |
|
|
MajoV
Joined: 09 Oct 2007 Posts: 465
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 8:55 pm Post subject: |
|
|
Mam za sebou cestu BA Brno a spat takze takmer vylucne dialnica a spotreba - tam 8l naspat-7.5 Znamena to ze kopec robi svoje a druha vec, ze som mal obidve cesty 98cku.
Motor bol tichsi pri tej rychlosti ale to sa prejavil iba na dialnici na SK strane. Na paneloch sa neda hvorit o hlucnosti motora...
V power racing som este neskusal a nevidim velmi vyhodu oproti 98cke okrem aditiv pretoze tiez zastavam nazor ze sa jazdi na benzn nie aditiva. No a 100 a 98 ... Pritom rozdiel v cene 95 a 98 je cca 2 koriny a to sa da. Z dlhsich testo zistim i moje zdanie ze 98cka ma nizsiu spotrebu ako 95 tak podla toho sa rozhodnem. _________________ Ford Fusion Flair |
|
Back to top |
|
|
dulius Site Admin
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4427
|
Posted: Mon Apr 28, 2008 11:48 am Post subject: |
|
|
jasne, chapem .. je to zbytocne .. a za tych 160 Sk mas dalsie 4 litre benzinu v podstate zadarmo ... _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
|
icask
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 178
|
Posted: Mon Oct 13, 2008 12:28 pm Post subject: |
|
|
No moja draha teraz natankovala Shell V-Power Diesel . Zatial odjazdena polovica nadrze a zatial jediny rozdiel je vo zvuku. Je taky hlbsi, mne sa viac paci, ale koli tomu ho dalej kupovat nebudem. _________________ FO FU 1,4 TDci 12/2005 od 11.2008 uz VW Passat 1,9 TDi |
|
Back to top |
|
|
Liboro
Joined: 16 Sep 2008 Posts: 893 Location: Žilina a okolie
|
Posted: Mon Oct 13, 2008 4:09 pm Post subject: |
|
|
Ja tankujem na Shell-ke buď 95-tku (momentálne je nejako lacna, 38,10Sk - Žilina) alebo Shell 95W-power, medzi nimi neni citiť žiadny rozdiel,tak isto ako aj OMV Carrera 95 je o korunu drahšia ako "obyčajná" 95-tka a absolutne NIČ...Ale ako tu už niekto písal, ak natankujem Shell W power racing, resp. OMW Carrera +100, či Slovnaft EVO 100 je rozdiel citeľný.Doslova stačí len sa jemne dotýkať pedálu plynu, rozbieha sa ako inokedy na 3/4, čo sa pozitivne odzkrdadľuje nielen na výkone ale aj na spotrebe (nemusím mu tak šlapať po dychu)...no kedže je tam taký cenový rozdiel, tankujem ho viac menej minimálne, keď idem dlhú trasu, či sa chcem trochu vyšantiť na kľukatých cestách _________________ EX:Fusion 1,4 TDCI Comfort Family,Deep blue metalíza,r.v.12/2004,Fusion 1,6 16V GHIA,blue jeans met.,r.v.5/2005,
Now:BMW X3 20xD,r.v.2010,červená met.,VW Polo 1,2TSI,7st.DSG,r.v.2011,červená žiarivá |
|
Back to top |
|
|
|