View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Liboro
Joined: 16 Sep 2008 Posts: 893 Location: Žilina a okolie
|
Posted: Sun Oct 24, 2010 9:39 pm Post subject: |
|
|
zdenal8 wrote: |
Počkej, schánka před spolujezdcem osvětlená je. |
No ja mám najvyššiu výbavu pred faceliftom a nie je osvetlená, tak isto aj Mondeo 2001 nebola osvetlená. Je možné že po facelifte už osvetlená je ale nezdá sa mi. _________________ EX:Fusion 1,4 TDCI Comfort Family,Deep blue metalíza,r.v.12/2004,Fusion 1,6 16V GHIA,blue jeans met.,r.v.5/2005,
Now:BMW X3 20xD,r.v.2010,červená met.,VW Polo 1,2TSI,7st.DSG,r.v.2011,červená žiarivá |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Sun Oct 24, 2010 9:40 pm Post subject: |
|
|
Aha,tak to sme se špatně pochopili- jasně, od faceliftu je to 5, od uvedení na trh ale 7
Liboro: Novší už ji osvětlenou má _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
|
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1590 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 4:45 pm Post subject: |
|
|
To nesvítí ani když máš rozsvícený světla? (parkovací) Podle mě tam budeš mít někde ruplou žárovku. Dyť osvětlená přihrádka už byla v escortu skoro před 20ti lety. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
Liboro
Joined: 16 Sep 2008 Posts: 893 Location: Žilina a okolie
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 9:40 pm Post subject: |
|
|
Nie, to auto mám od začiatku, tak isto ako sme mali pred tým aj diesla a nemá vôbec osvetlenú. Nie je tam ani priestor pre osvetlenie. Ani Mondeo 2001 nemalo. _________________ EX:Fusion 1,4 TDCI Comfort Family,Deep blue metalíza,r.v.12/2004,Fusion 1,6 16V GHIA,blue jeans met.,r.v.5/2005,
Now:BMW X3 20xD,r.v.2010,červená met.,VW Polo 1,2TSI,7st.DSG,r.v.2011,červená žiarivá |
|
Back to top |
|
|
mitoy
Joined: 17 Oct 2010 Posts: 6 Location: Lipany
|
Posted: Sun Oct 31, 2010 9:07 pm Post subject: Osvetlnie |
|
|
Moja schranka spolujazdaca je osvetlena!
Moje dôvody pre FORD:
dobrá značka s historiou viac ako 50 rokov
starší model má vychytané muchy
ani zlý ani super design - Fusion je taký konzervatívny (skoro ako LAND Rover ...)
Za 9500 EUR čo som chcel investovať som nemohol nájsť iné lepšie auto (skúšal som Vengu, Ceed, Fabia, Octavia, Corsa, Renault Megane Grantour s takou výbavou)
Každé auto má svoje +a - , vďaka fóru som objavil aj tie -
Na naše rozbité okresné cesty je ideálne , málo chodím po diaľniciach a priemerne v meste, v porovnaní so Suzuki SX4 má výrazne mäkší podvozok. Suzuki SX4 ma dobrý design , ale ako vodič som hlavne vo vnútri...
Uvidíme či sa nesklamem , za1 mesiac od kúpi mám 1592 km, spotreba 6,8l už zo zimnými pneu.
FORD FUSION TREND X - strieb. metalíza 1,4 /59kW
predtým OPEL CORSA 2001 |
|
Back to top |
|
|
Horal
Joined: 13 May 2008 Posts: 205 Location: V. Tatry
|
Posted: Mon Nov 01, 2010 4:43 pm Post subject: |
|
|
Tá historia značky je hodne dlhšia- bol som minule v dopravnom múzeu v Blave a tam myslím hovorili o prvom sériovom voze z linky(od Fordu!) už o nejakom roku 1914-či tak nejak- a to sa vyrábali už skôr. _________________ Ford Fusion 1.4i 16V Duratec 05/2008
http://picasaweb.google.sk/scootiphoto/FordFusion |
|
Back to top |
|
|
dulius Site Admin
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4427
|
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Wed Mar 23, 2011 8:48 am Post subject: |
|
|
[quote="vls"]
dnes som menil zimne kolesa na golfe - plechace za plechace - a musim povedat, ze na fordiku fusioniku by mohli :
- zmenit material diskov a bubnov, tam som nemohol zlozit kolesa po uvolneni matic kvoli prikorodovanemu disku o naboj, tu nie je naznak hrdze od marca po 16000 km
- zmenit matice a zapustene skrutky na system zavitovych otvorov v nabojoch a namiesto matic zinkovane skrutky - je ovela mensia sanca preniknutia bordelu do zavitu a skrutka nehrdzavie, je mohutna a urcite ju neukrutim ako som ukrutil stift na forde
- originalne puklice golfa maju na sebe take valcovite vystupky dovnutra, co sadnu na hlavy skrutiek a polohuju puklicu na kolese, nemoze driet hrana puklice o ventil a ublizit mu, puklica ma 9 lucov, teda ju nestratim ako styri neoriginalne tescopuklice z fordu za 4 sezony, fakt je ze originalne fordie puklica drzali tiez dobre
- umiestnenie zdvihaka je na golfe ludskejsie, netreba vytiahnut rezervu aby sa clovek dostal ku zdvihaku a klucu na skrutky kolies, u fofa som sa vzdy unadaval na konstruktera...[/quote]
v nedelu som zmenil na leto a potvrdzujem navrhy na zlepsenie aj po zime.
Liboro - len male naznaky hrdze na naboji - pasiky 1 mm siroke a 5 cm dlhe na spojoch, inak nic, ziaden bordel v zavitoch, ani som sa nespotil... _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Wed Jun 15, 2011 9:24 pm Post subject: |
|
|
V tomto čísle Světa Motorů je v rubrice Bazar Fusik.
Připadá mi,jakoby autor četl toto forum a všechny problémy,které se tady zminují, tam napsal a vysvětlil proč k tomu dochází atd. (jinak si tedy nedovedu vysvětlit totožnost tolika problémů-pochybuji,že by si to Ford sám nabonzoval ).
Jelikož se jedná o více věcí a nechce se mi každou zvlášt rozepisovat do různých vláken, tak to sepíšu sem...
Chrastění manuálních převodovek při volnoběžných otáčkách
- konstrukční vlastnost převodového ústrojí
- vysvětlení v článku: Skřín iB5 pochází z dob první Fiesty (1975). Tehdy motor podobné zvuky často přehlušil. Kola na hřídeli zde nemají valivá, ale jen kluzná ložiska. Olej k nim přivádí soukolí diferenciálu, pokud se právě točí. Když auto stojí, olej z ložisek vyteče a vznikne vůle.
Vypadávání druhého převodu, kvílení pátého, řazení přes zuby
- řešeno v záruce výměnouu řadicích vidliček či synchronizačních spojek
Kolísání otáček zážehových motorů po studeném startu
- nějčastěji vinou nízkého tlaku par letního benzinu v zimním období
- vysvětlení v článku: Příčina je jednoduchá: se stále přesnější emisní regulací se na chodu motoru projeví i tak drobný fakt jako nízký tlak par letního benzinu za teplot kolem nuly. Sváteční řidiči, jimž jedna nádrž vystačí i několik měsíců, bývají tímto jevem postiženi nejčastěji. Další díl viny mají neznačkové čerpací stanice s nízkou výtočí, u nichž letní palivo koupíte ještě v listopadu. Plná nádrž od značkového prodejce problém většinou spolehlivé vyřeší
Koroze karoserie
- obvykle rámů bočních oken v místě svárů a spojů
Pískání od předního skla při rychlostech přes 120 km/h
- následkem vůle mezi lištou a karoserií, řešeno přilepením
Rachot od předních kol
- nejčastěji závada ložisek, kazová série měněná v záruce
Praskání předních per
- řešeno záručními výměnami a montáži opravné sady speciálních podložek
Černý kouř a obtížné starty vznětových motorů TDCi
- zanesené EGR ventily či vadné vstřikovače (zejména u 1.4)
Výpadky posilovače řízení
- následkem koroze vodičů a konektorů
Nefunkční vyhřívání vnějších zpětných zrcátek
- vinna je galvanická koroze v přívodu proudu, řešeno lepším zaizolovaním spoje
Utržená maska chladiče
- její úchyty nevydrží skutečnost, že při otvírání kapoty slouží jako madlo
A bonbónek na závěr: nový motor (bez hlavy válců) vyjde ve výměnném programu na pouchých 22 000 Kč.
P.S. Zaskočila mě jedna věc a to motor 1.25. Píšou,že vznikl v roce 1997 pro Fiestu a ve Fusionu byl od roku 2002. Já jsem měl však za to,že je v něm od roku 2007 a je nový - tak jak to teda je? _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
|
Liboro
Joined: 16 Sep 2008 Posts: 893 Location: Žilina a okolie
|
Posted: Thu Jun 16, 2011 9:59 am Post subject: |
|
|
Motor 1,25 sa predával už aj predtým a nie je nový, len v akciových ponukách pre SVK a CZ trh bola až od 1,4 občas sa objavila ,,social" verzia s 1,25 prípadne s 1,3 Fiesta(v začiatkoch ak ma pamäť neklame) _________________ EX:Fusion 1,4 TDCI Comfort Family,Deep blue metalíza,r.v.12/2004,Fusion 1,6 16V GHIA,blue jeans met.,r.v.5/2005,
Now:BMW X3 20xD,r.v.2010,červená met.,VW Polo 1,2TSI,7st.DSG,r.v.2011,červená žiarivá |
|
Back to top |
|
|
matus111
Joined: 25 Aug 2010 Posts: 72
|
Posted: Sat Aug 11, 2018 8:13 pm Post subject: co ponuka fusion v dnesnej konkurencii novych aut |
|
|
Trochu ozivim toto vlakno,skuste prosim fordaci pridat par postrehov,co moze v dnesnej dobe fusion ponuknut cloveku,ktory by si chcel kupit toto auto v konkurencii dnesnych novych modernych aut pre normalnych ludi,kto je zvyknuty na vyssie triedy aut,nepride si na svoje..../ vnimane samozrejme pomerom cena/uzitna hodnota,aby to pripadnymi opravami majitela nezruinovalo.
Nechcem rozoberat muchy auta,tie su vo vlakne dobre charakterizovane,
urcite sa da na kazdy bod najst protiargument a iny uhol pohladu, je to cisto subjektivny pohlad...
1.Vyberat benzinovu 1,6
2.Ak je moznost najst 1,6tku s ESP/ASR - rozoznatelne podla tlacidla pri tlacidle pre vyhrievanie zadneho skla/auto ma lahky predok,v zime lahko presmykuje//najst bezne verziu s asr je problem/, v niektorych inzeratoch je uvedene,ze auto ma asr,ale tlacidlo pri tlacidlach na vyhrievanie skiel nieje,zeby mali len niektore verzie vypinatelne asr/esp?
3.Spolahlivost benzinovych ford motorov vo fusione / jednoduchost
nema turbo,filter pevnych castic,dvojhmotovy zotrvacnik a podobne nastrahy ojazdenych,pravdepodobne zial v mnohych pripadoch stocenych naftovych motorov....
/kto je zvyknuty na zatah turba,nebude s atmosferickym motorom spokojny/
4. Jednoducha zadna naprava fusiona, lacnejsie na udrzbu ako viacprvok,
samozrejme s nevyhodou v zatackach oproti focusu.
5.Ziadne drahe xenony,niečo,kde by sa pokazilo ledkove denne svietenie integrovane v svetlomete možno s nutnou vymenou celeho svetla,len lacne obycajne ziarovky H4,ktore sa daju zakupit aj s lepsou svietivostou napriklad philips x-treme vision...
6.Cyklovac stieracov,vyskovo nastavitelne predne pasy - niektore modely
dnesnych aut daju navigaciu cez "pol palubovky",ale praobycajny cyklovac
a nastavovanie pasov nie,len packa s pomalym a rychlym stieranim /sandero stepway.../Su to malickosti,ale su a to zanedbatelne investicie pre automobilku...
7. odolny povodny podvozok,ktory vydrzi aj vdaka lahkej prednej casti,
naviac na 195/55 R16 aj celkom stabilny, bez nejakych hroznych naklonov vyssej karoserie v zakrutach
8. Auto stale vyzera dizajnovo nie az tak zle
9. Cena dielov v druhovyrobe prijatelna / hladat nie autokelly,ale zadat
do heureka sk cislo pozadovanej znacky dielu a zoradit od najlacnejsieho/
10. Hydraulicky posilovac riadenia,kde vodic vie,co sa deje pod kolesami
/hydraulicke posilovace nahradzaju elektricke kvoli znizovaniu emisii,lebo hydr.cerpadlo zatazuje motor/
11. Staci najobycajnejsi akumulator,lebo auto nema start stop system
12. kto nechce auto s radiom,ktore neprehrava mp3,vyberat auto so vstupom aux,alebo kupit fm transmitter
13. Auto nepotrebuje snimace tlaku v pneumatikach
14. Ma este zamok na dverach, ked sa vam vybije baterka v ovladaci
otvorite a idete do prace,ked mate bez klucove v novych autach a nemate nahradne baterky.....
15. predne stierace nie su "utopene" pod plechom kapoty a preto sa daju v zime pri napadanom snehu vyklopit a okno poometat
16. Nehrdzavie az tak ako prve focusy,ci stare escorty / hoci keby stary escort nehnil,jazdim zetecom L1H dodnes,ten klasicky dizajn interieru v porovnani s dnesnym,co vyzera ako cinska hracka....
-v tom je golf 4 z rovnakych rokov ovela lepsi/a ak sa spravi osetrenie podvozku a dutin fusion ma potencial vydržať posolene cesty
....Fusion ma muchy,dokonca dost much,ale ma vela pozitivnych plusov a v dnesnej motoristickej palete modelov "trojvalcov" a ich roznych "vychytavok"na autach,tieto plusy hovoria este stale pre vyhodnost a jednoduchost fusiona,pre normalnych ludi-zase neberiem do uvahy lepsie triedy aut...A kto nekupuje auto na dva roky,tak je fusion nie zlou volbou,hlavne spolahlivostou,lebo co porovnatelne starsie jazdene vybrať v danej triede...porovnateľny rok vyroby - htp,tsi, 3valec v punte,kde je spotreba oleja vlastnost,odchadzajuce tycky stabilizatora na fabii,zapalovacie cievky,konstrukcne chyby,mal som na fusione 2007 - nepocitam spotrebne diely,v podstate jednu poruchu a to s ostrekovačom,
motoricky absolutne NIC,bez poruchy,principialne nic to nechce a furt to ide.Fordu zdar,benzinovemu lenivemu /citaj spolahlivemu/ atmosferickemu zvlast _________________ Fusion 1,4 FXJA
Escort MK 7 L1H 1,6 16 V 66kW
/minulosť Escort MK7 CVH F4B |
|
Back to top |
|
|
|