View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Radovan
Joined: 26 Apr 2009 Posts: 747 Location: Praha 6
|
Posted: Fri Jul 08, 2011 11:18 pm Post subject: |
|
|
SEKYC: No, nebyl bych takovým optimistou. Do kopru to jde, to ano, ale jak známo, kapři si sami rybník nevypustí. _________________ nyní:
Ford Fusion 1,4 16v (80k), výbava Ebony, fsněhuláku a na hlínách, výroba 04/2009
dříve:
Ford Escort Mk V 1,8 16v (105k) Ghia; modro rezavý dědek, vyroben 03/1992
Fotky: http://radovans.rajce.idnes.cz/ |
|
Back to top |
|
|
sforza
Joined: 16 Nov 2009 Posts: 2
|
Posted: Wed Jul 27, 2011 12:21 pm Post subject: |
|
|
Zdravim. Máma dva problemy s mojim Fordikem. Mám Fusiona 1,4TDCI r.v.2004. najeto 171000. Po výměně vstřiků mi motor dost škube, mechanik si myslí, že by to mohl dělat nějaký "dvouhmoťák" nevím moc se v tom nevyznám, prý. A dále mi kolísají otáčky hlavně za studena. Po ujetí pár set metrů mi třeba motor zhasne v křižovatce když dojíždim. Diagnostika neukázala nic vše OK.
nějaké rady? děkuji
Michal _________________ Ford Fusion 1,4 TDCI, 12/2004. |
|
Back to top |
|
|
amper01
Joined: 13 Jun 2011 Posts: 1 Location: Bystřice nad Olší
|
Posted: Sat Aug 06, 2011 10:40 pm Post subject: ZDRAVÍM! |
|
|
Tak se zapisuju v klubu "Lítajících otáček". Dělalo mi to úplně odnova (4/2011) ale zřídka, tak jsem tomu nevěnoval pozornost... Teď po třech měsících už motor i zhasínal, tak jsem to hodil na garančku do servisu... Přeprogramovali škrtící klapu - nepomohlo. Prozatím mi doporučili nešetřit benzín a jezdit na 4tis ot a víc. Prý propálit motor... Jestli po 2500km už musí do servisu, co bude dál? Nemá někdo zájem? PRODAM! Záruka ještě skoro celé dva roky! |
|
Back to top |
|
|
Radovan
Joined: 26 Apr 2009 Posts: 747 Location: Praha 6
|
Posted: Sun Aug 07, 2011 4:54 pm Post subject: |
|
|
Dělá mi to taky. V servisu jen pokrčili rameny, že už zkoušeli kdeco (včetně černé magie) a nic. U nového auta to nasere, ale žít se s tím dá.
Také bychom měli žít s tím, že auta vyráběná dnes nejsou (po stránce kvality) to, co bývala auta před třeba patnácti lety. _________________ nyní:
Ford Fusion 1,4 16v (80k), výbava Ebony, fsněhuláku a na hlínách, výroba 04/2009
dříve:
Ford Escort Mk V 1,8 16v (105k) Ghia; modro rezavý dědek, vyroben 03/1992
Fotky: http://radovans.rajce.idnes.cz/ |
|
Back to top |
|
|
amper01
Joined: 13 Jun 2011 Posts: 1 Location: Bystřice nad Olší
|
Posted: Sun Aug 07, 2011 5:01 pm Post subject: No jo, ale... |
|
|
...když se to zhoršuje, pak je otázka, jak dlouho se s tím žít dá a na to já náladu nemám. Nové auto jsem koupil právě proto, že už jsem měl dost problémů s auty starými a chtěl jsem mít pár let klid.
Naštěstí u nového auta lze uplatnit jako u všeho platné zákony o reklamaci, popř při nespokojenosti vrácení zboží do půl roku. Jak je to přesně už pomalu nastudovávám na stránkách ČOI (česká obchodní inspekce) kterou nude stejně pravděpodobně k případné reklamaci přizvat... |
|
Back to top |
|
|
worazim
Joined: 23 Mar 2009 Posts: 79 Location: České Budějovice
|
Posted: Sun Aug 07, 2011 6:41 pm Post subject: |
|
|
Skoro hned po koupi nového fofu mi také kolísaly otáčky a i někdy chcípával motor. Prodejce mi doporučil nešetřit motor, hodně ho vytáčet a co nejvíce řadit aby pracoval v co nejvíce režimech, aby si dobře sedl. Prý má potom do budoucna menší spotřebu a motor je pružnější. Je pravda, že se to trochu poté zlepšilo, ale nezmizelo úplně. Potom jsem zkusil vynechat levné benzínky (globus, makro,...) a od té doby se potíže ztratily úplně. Nyní mám předělané auto na plyn a vše je taky v pohodě. _________________ FORD Fusion Ebony 1,4 16V Duratec 59kW/80k 05/2009 , od 04/2011 předělán na LPG |
|
Back to top |
|
|
Radovan
Joined: 26 Apr 2009 Posts: 747 Location: Praha 6
|
Posted: Sun Aug 07, 2011 7:29 pm Post subject: |
|
|
Já na nějakých pokoutních pumpách netankuji nikdy, na druhou stranu ani nejezdím na Shell apod. Stejně tam mají to samé jako jinde.
S postupným přidáváním biosložky to asi sotva do budoucna bude lepší. _________________ nyní:
Ford Fusion 1,4 16v (80k), výbava Ebony, fsněhuláku a na hlínách, výroba 04/2009
dříve:
Ford Escort Mk V 1,8 16v (105k) Ghia; modro rezavý dědek, vyroben 03/1992
Fotky: http://radovans.rajce.idnes.cz/ |
|
Back to top |
|
|
marvis
Joined: 30 May 2009 Posts: 8 Location: Třinec
|
Posted: Fri Aug 12, 2011 5:36 am Post subject: |
|
|
Měl jsem loni podobné problémy. Nepravidelně po nastartování šly na chvilku volnoběžné otáčky nahoru někdy až ke 2000 a pak spadly dolů. Párkrát mi dokonce motor i chcípnul. Při garančce vyčistili klapku ale nepomohlo to. Tak jsem se naštval a jednou natankoval plnou nádrž toho nejdražšího aditivovaného 100 oktanového benzínu. A výsledek - problémy zmizely. Pozn. Normálně tankuju u průměrných pump, nejlevnějším se vyhýbám. _________________ 1,4 16V 09/2009 - SILVER MOONDUST
________________________________ |
|
Back to top |
|
|
Leoš
Joined: 17 Jan 2014 Posts: 16777215
|
Posted: Fri Jan 17, 2014 2:56 pm Post subject: |
|
|
Zdravím všechny , může mi někdo dát tip, při studeném mototu nastartuji ale otáčky kolísají motor bublá nepravidselně , musím trochu plynu než se zahřeje vše ok ale dokud se nezahřeje tak při rozjetí chcípne( mám aut převodovku), jak kdyby se to dusilo , jinak po zahřátí jezdí a táhne jak drak bez problémů ale ten volnoběh sice drží pořád ale zdá se mi že to není úplně ono, má někdo zkušenost na co by sem měl mrknout, hodně se to zmiňuje volnoběžná tryska ale kde to najdu , benzín beru schel V power ale bez zlepšení, v servisu diagnostika OK akorát bylo vypadlé palivo , znova přehráno ale chová se to stejně doporučili ten benzím ale beze změny . Dejte prosím tip už jsme bezradný .Dík všem. Leoš _________________ Ford Fussion 1,6 benzin 74 kW |
|
Back to top |
|
|
Leoš
Joined: 17 Jan 2014 Posts: 16777215
|
Posted: Mon Jan 20, 2014 5:57 pm Post subject: chcípání studeného motoru |
|
|
tak už je vše OK, nejprve výměna svíček za srávné , potom výměna vzduchového filtru( ten snad nikdo zatim neměnil) dále natankování u ARALU FUL SAWU a přidání aditiva na pročištění ventulu. tyhe tři věci a motor přede jako kočka bez zaškobrtnut(předtím studený často chcípal a měl nestabilní otáčky)í, co bylo hlavní příčinou nevim ale už se mi to nechce zpětně zase postupně racet tale asi jedna z těch třech hlavních to byla dost možná že to byla i kombinace všech třech faktorů no hůavně že je po problému. _________________ Ford Fussion 1,6 benzin 74 kW |
|
Back to top |
|
|
|