View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1590 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 4:48 pm Post subject: |
|
|
Proč pohřbení. Na trhu zůstávaji holt motory o který je největší zájem. Vzhledem k tomu, jak dlouho už je Fusion v téhle podobě na trhu mi to přijde jako celkem očekávaný krok, že se to začne takhle omezovat. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
Gil
Joined: 26 Jul 2008 Posts: 515 Location: Brno
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 5:30 pm Post subject: |
|
|
Spíš to bude souviset s EURO5 _________________ Fusion 2008 1,4 Duratec Ebony ve vecnych lovistich |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 5:38 pm Post subject: |
|
|
No a právě 1.4 je Euro4,ne?
A máš pravdu Zdenale, je to tak... jako diesel je minimální _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
|
Gil
Joined: 26 Jul 2008 Posts: 515 Location: Brno
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 5:48 pm Post subject: |
|
|
Od novýho roku musí být pouze Euro5-ka _________________ Fusion 2008 1,4 Duratec Ebony ve vecnych lovistich |
|
Back to top |
|
|
hanýsek starší
Joined: 29 Nov 2009 Posts: 440
|
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 5:56 pm Post subject: |
|
|
Ale hovno...že by předělávali na starém autě motor??? to se nemůže vůbec vyplatit přece
I když je vlastně totožný, jen spotřeba o deci vzrostla.. _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
|
Gil
Joined: 26 Jul 2008 Posts: 515 Location: Brno
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 6:10 pm Post subject: |
|
|
Kdyby nepředělali motor, tak už neprodají ani jeden kus _________________ Fusion 2008 1,4 Duratec Ebony ve vecnych lovistich |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
|
Back to top |
|
|
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1590 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 6:53 pm Post subject: |
|
|
Myslím, že tahle úprava motoru bude spočívat pouze v jiném softwaru. Konstrukčně si myslím bude motor stejný.
Proč by dělali nový model, když tenhle se pořád dobře prodává. Navíc je vrcholem evoluce, jak se hovoří v reklamě _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
Gil
Joined: 26 Jul 2008 Posts: 515 Location: Brno
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 7:18 pm Post subject: |
|
|
U benzínu většinou stačí sw popřípadě malé úpravy, ale u dieselu je to složitější, minimálně třeba přidat filtr pevných částic a i to nemusí stačit a proto šel diesel do věčných lovišť _________________ Fusion 2008 1,4 Duratec Ebony ve vecnych lovistich |
|
Back to top |
|
|
dulius Site Admin
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4427
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 8:12 pm Post subject: |
|
|
zdenal8 wrote: | Myslím, že tahle úprava motoru bude spočívat pouze v jiném softwaru. Konstrukčně si myslím bude motor stejný.
Proč by dělali nový model, když tenhle se pořád dobře prodává. Navíc je vrcholem evoluce, jak se hovoří v reklamě |
napriklad pre to, co je v tomto topicu: http://fusion.fordclubs.org/forum/viewtopic.php?t=79 _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Tue Oct 26, 2010 10:04 pm Post subject: |
|
|
zdenal8 wrote: |
Proč by dělali nový model, když tenhle se pořád dobře prodává. Navíc je vrcholem evoluce, jak se hovoří v reklamě |
Není to,co to bejvávalo...
Navíc je už starý a kazí Fordu jeho řadu "Kinetic design" _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Wed Oct 27, 2010 7:53 am Post subject: |
|
|
napriklad tu je tabulka limitov emisiii pre naftove aj benzinove motory
http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards
neverim, ze taky skok emisnych limitov sa da dosiahnut zmenou software riadiacej jednotky. naviac ak tam vidim zavedenie limitu pevnych castic - PM - pre benzinove motory.
vyrobca uz daavno riesi motory pre euro VII a je ucastny pri tvorbe novych limitov, kto ma naskok a presadi nove prisne limity, ktore ini nevedia plnit - ten je macher...
daaavno som bol ucastny vyvoja traktorovych motorov pre novy emisny predpis - zmena skoro vsetkeho - kvoli PM napriklad prekopana piestova skupina - PM su tvorene zvacsa z nespaleneho oleja a ten sa teda nesmie dostat nad piest - mensie medzery medzi piestom a valcom, ine kruzky - ina konstrukcia piesta aby sa menej a rovnomernejsie roztahoval - potom sa zasa zadiera, novy tvak spalovacej komory, ine casovanie - nova vacka, nove vstrekovanie -vyssie tlaky - nove cerpadlo, nove vstrekovace, ladenie ich umiestnenia...
mnoho, mnoho inych veci, ktore si uz ani nepamatam. tisice hodin skusok a schvalovacich procesov. nakup novych meracich zariadeni,. ktore take nizke limity vobec dokazu merat, nove metodiky merania, ktore presadi nejaky vyrobca meracej techniky, samozrejme take, co ini nemaju....
cas na zasadne prekonstruovanie motora je malokedy, len ked si vyrobca nevie uz inak poradit, zmeny vnutri motora zvonku nevidis, moj polrocny golf ma motor, ktoryv zasade rovnaky tahal auta mozno uz pred 30 rokmi _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
Liboro
Joined: 16 Sep 2008 Posts: 893 Location: Žilina a okolie
|
Posted: Wed Oct 27, 2010 3:20 pm Post subject: |
|
|
Tak tak, napr. motor 1,4 a 1,6 8V dodnes montovaný do Octavie Tour je stavebnicovo prerobený motor z Škody 1000 Mb od roku 1964. Už vtedy sme robili blok motora ako odliatok hliníka a bola vyvinutá aj hliníková hlava, všetko odskúšané ale zakázalo sa to zhora. Škoda, boli by sme prišli s vtedy prevratnou novinkou celohliníkového motora v sériovej výrobe. _________________ EX:Fusion 1,4 TDCI Comfort Family,Deep blue metalíza,r.v.12/2004,Fusion 1,6 16V GHIA,blue jeans met.,r.v.5/2005,
Now:BMW X3 20xD,r.v.2010,červená met.,VW Polo 1,2TSI,7st.DSG,r.v.2011,červená žiarivá |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2381 Location: Bratislava
|
Posted: Wed Oct 27, 2010 5:24 pm Post subject: |
|
|
Liboro wrote: | Tak tak, napr. motor 1,4 a 1,6 8V dodnes montovaný do Octavie Tour je stavebnicovo prerobený motor z Škody 1000 Mb od roku 1964. Už vtedy sme robili blok motora ako odliatok hliníka a bola vyvinutá aj hliníková hlava, všetko odskúšané ale zakázalo sa to zhora. Škoda, boli by sme prišli s vtedy prevratnou novinkou celohliníkového motora v sériovej výrobe. |
Ja som pred 2,5 roka na skoda motor pri novych autach take stare motory nenasiel. Vsetko 4 ventily na valec. Kto by take daco aj montoval? Tuším Lada a Dacia maju 8 ventilove motory. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
|