View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
sklima
Joined: 16 Jul 2007 Posts: 175 Location: UL
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 7:54 pm Post subject: Odstupnovani prevodovky pro 1,4 benzin |
|
|
Nevite nekdo jak je odstupnovana prevodovka a jaky je staly prevod pro 1,4 benzin? Nejak to nemuzu najit. |
|
Back to top |
|
|
sklima
Joined: 16 Jul 2007 Posts: 175 Location: UL
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 8:54 pm Post subject: Pro uplnost |
|
|
nasel jsem parametry pro motor 1.6:
1st Gear Ratio - 3.58
2nd Gear Ratio - 1.93
3rd Gear Ratio - 1.28
4th Gear Ratio - 0.95
5th Gear Ratio - 0.76
Final Drive Ratio - 4.25
Reverse Gear Ratio - 3.66
Snad je to dobre. |
|
Back to top |
|
|
xxnobodyxx
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 298
|
|
Back to top |
|
|
xxnobodyxx
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 298
|
|
Back to top |
|
|
sklima
Joined: 16 Jul 2007 Posts: 175 Location: UL
|
|
Back to top |
|
|
xxnobodyxx
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 298
|
|
Back to top |
|
|
sklima
Joined: 16 Jul 2007 Posts: 175 Location: UL
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 9:22 pm Post subject: Z ruskeho zdroje |
|
|
For: xxnobodyxx
Pro 1.4 jsem v rusku nasel nasledujici:
Gear 3.58/1.93/1.28/0.95/0.76
to jsou hodnoty jako uvadis ty, ale oni maji
Axle Ratio: 4.25 |
|
Back to top |
|
|
xxnobodyxx
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 298
|
|
Back to top |
|
|
DR
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 412
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 8:58 am Post subject: |
|
|
Tohel je z dílenské příručky, ale můžou v tom být odlišnosti podel země určení a výbavy. Ale osazení převodovky je uvedeno na VIN štíku každého Fusionu, stačí to správně dekódovat.
Zkuste se pohrabat tady http://nmr.ioc.ac.ru/Staff/DmitrievDE/vin/index_eng.html
ł ł 1.4L ł 1.6L ł 1.4L Diesel ł 1.25L ł
ł 1 ł 3.58 ł 3.15 ł 3.58 ł 3.58 ł
ł 2 ł 1.93 ł 1.93 ł 1.93 ł 1.93 ł
ł 3 ł 1.28 ł 1.28 ł 1.28 ł 1.28 ł
ł 4 ł 0.95 ł 0.95 ł 0.95 ł 0.95 ł
ł 5 ł 0.76 ł 0.76 ł 0.76 ł 0.76 ł
ł zpátečka ł 3.62 ł 3.62 ł 3.62 ł 3.62 ł
ł stálý převod ł 4.06 ł 4.25 ł 3.37 ł 4.25 _________________ administrator www.forum.fordclubs.org
Ford Mondeo ST200 HB |
|
Back to top |
|
|
xxnobodyxx
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 298
|
|
Back to top |
|
|
scorsese
Joined: 01 Jul 2007 Posts: 308 Location: Hustopeče
|
Posted: Wed Jul 25, 2007 3:18 pm Post subject: |
|
|
Jinak chlapi, jak Vam to odstupnovani prevodovky vyhovuje ? Ja jsem po prechodu z Fabie I. celkem dost spokojenej. Mel jsem tedy jen 1.2 12V (47 kW) a to 03/2003 (posledni kusy starsiho typu prevodovky, potom zacli davat novejsi typ a ten posoudit nemuzu) a oproti Fabii mi ted odstupnovani prevodovky na Fusionu (1.4 16V) vyhovuje vice. Tam jsem nevedel jestli mam mit zaradenou 3 nebo 4. Ted tam dam 3 e jede to vsude (myslim tim jizda mestem 50 km/h). Ja vim, ze taky zavisi na objemu a sile motoru..... _________________ Peugeot Partner Tepee - 1,6 Vti
ex : Peugeot 308 SW - 1,6VTi
ex : Fusion 1,4 16V - modrá ocean |
|
Back to top |
|
|
bias
Joined: 28 Sep 2007 Posts: 85 Location: Slovensko
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 9:32 pm Post subject: |
|
|
scorsese - ja zasa naopak, z tých prevodov som v rozpakoch. V meste si nemôžem zvyknúť. Pri 2000 otáčkach mám na lV. prevod. stupni cca. 60 km/h na tachometri. Ak idem pod 2000 otáčok, motor sa evidentne trápi. Neviem si predstaviť ako jazdia v Čechách, kde je v meste 50 km/h. Na lll. v meste to môže byť dosť vysoká spotreba, na lV. trápenie motora.
Mám skúsenosti s viacerými autami (Fabia, Hyundai, Opel, atď.), ale takýto problém som mal pred mnohými rokmi na Š 120L.
Možno je to aj tým, že motor je ešte surový (moc tomu neverím). Ozaj asi po koľkých km sa zlepší dynamika motora a je to aj poznať? _________________ Strieborný Ford Fusion 1,4 16V benzín, r.v. 9/2007, 6,84 L /100 km. Mám rád spoľahlivé autá. |
|
Back to top |
|
|
ichta
Joined: 12 Jan 2008 Posts: 99
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 5:08 pm Post subject: |
|
|
mam ten samy problem, po přechodu ze škodovek nevim co mit zarazene v 50 km/h _________________ Fusion 1.4 champion ebony, blazer;comfort X, boční airbagy, MP3; unor/08 |
|
Back to top |
|
|
dulius Site Admin
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4427
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 5:23 pm Post subject: |
|
|
ichta wrote: | mam ten samy problem, po přechodu ze škodovek nevim co mit zarazene v 50 km/h |
tak neviem, zalezi ci v tej 50ke spomalujes, ci zrychlujes, ci ides z kopca ci co robis .. an zaklade toho mas nejake otacky a proste mne to problem nerobi ... nizsie ako 1400otacok proste nejdem a zariadim sa podla toho, co chcem robit. _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
|
sedlaq
Joined: 17 May 2007 Posts: 529 Location: ČR - JM
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 5:43 pm Post subject: |
|
|
ichta Jednoduchá odpověď - většinou čtverku. Otáček bude mít motor 1900 a to při ustálené rychlosti po rovině ani do mírného kopce nedělá motoru problém. Chce to ovšem cit a nervat tam plynu jako kráva, to už by motor protestoval a to nesmí zkušené ucho motoristy připustit. Výjimkou jsou prudší akcelerace a do kopce (trojkou), nebo jízda z kopce bez plynu - klidně pětkou. _________________ Fusion 1,4 Champion Ebony 6/2007, červená Colorado - prodáno
Mitsubishi SpaceStar 1,3 8/2000, zelená
Dacia Duster Arktica 4x4 dCi 4/2013 stříbrná |
|
Back to top |
|
|
|