View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2381 Location: Bratislava
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 10:32 am Post subject: |
|
|
Szabados wrote: |
Kdyby mi jezdila manželka s autem 50tkou na pětce tak jí naplácám na zadek |
Jednoznačne! _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
Radovan
Joined: 26 Apr 2009 Posts: 747 Location: Praha 6
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 4:35 pm Post subject: |
|
|
duves wrote: | Szabados wrote: |
Kdyby mi jezdila manželka s autem 50tkou na pětce tak jí naplácám na zadek |
Jednoznačne! |
Já bych jí sebral klíčky... Ať si pěkně jezdí hromadkou, když to autem neumí _________________ nyní:
Ford Fusion 1,4 16v (80k), výbava Ebony, fsněhuláku a na hlínách, výroba 04/2009
dříve:
Ford Escort Mk V 1,8 16v (105k) Ghia; modro rezavý dědek, vyroben 03/1992
Fotky: http://radovans.rajce.idnes.cz/ |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 6:47 pm Post subject: |
|
|
Radovan wrote: | duves wrote: | Szabados wrote: |
Kdyby mi jezdila manželka s autem 50tkou na pětce tak jí naplácám na zadek |
Jednoznačne! |
Já bych jí sebral klíčky... Ať si pěkně jezdí hromadkou, když to autem neumí |
jj, taky myslím, že to je dost velký extrém
Vždyt padesátka je tak na trojku _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
|
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1592 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 7:48 pm Post subject: |
|
|
Na čtyřku s klidem. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
dodo50
Joined: 28 Oct 2008 Posts: 135
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 8:06 pm Post subject: |
|
|
Radovan wrote: | duves wrote: | Szabados wrote: |
Kdyby mi jezdila manželka s autem 50tkou na pětce tak jí naplácám na zadek |
Jednoznačne! |
Já bych jí sebral klíčky... Ať si pěkně jezdí hromadkou, když to autem neumí |
No, vyjste mi experti... nechte ženské ženskýma, raději se sjednoťte, jak vlastně jezdit. Už před rokem jako nový majitel fusiona jsem se zde ptal, jak jezdit a upřímně nevím zda motoru nedávám zabrat ani po roce. Vzorový příklad:
rovina, obec, jedu 50-55 km/hod., občas předjedu (zvýším rochlost na 60, pak zpět). Otázka mám jet stále na čtyřku při těchto rychlostech, nebo jet na trojku. Otáčky zrovna blbě vycházejí při 50tce kolem 1800, někdy to spadne na 1700. Je to na čtyřku už málo? Já nevím, když jedu v klidu na čtyřku 50km/hod. motor to snese, ale při předjíždění už jde cítit že to není ono... Tak jak je to tedy? Díky. _________________ Fusion 1.4 Ebony 10/2008 Blazer blue |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 8:09 pm Post subject: |
|
|
dodo50 wrote: |
No, vyjste mi experti... |
Nevím, ale když je rovinka,tak ta čtyřka asi...jinak ta trojka (je to něco přes 2 000 ot.)....pětka to musí dusit...
My tedy jezdíme na 3, max. 4 _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
|
Radovan
Joined: 26 Apr 2009 Posts: 747 Location: Praha 6
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 8:28 pm Post subject: |
|
|
Když jedu 50km/h, tak mám buď trojku nebo čtyřku. Trojku, když je to do stoupání (jet do kopce na 1800 ot by asi motor neměl moc rád) a čtyřku po rovince nebo z kopečka, nechci-li zrovna brzdit motorem a nevyvstává-li potřeba větší akcelerace. Na pětku to opravdu asi není ono... _________________ nyní:
Ford Fusion 1,4 16v (80k), výbava Ebony, fsněhuláku a na hlínách, výroba 04/2009
dříve:
Ford Escort Mk V 1,8 16v (105k) Ghia; modro rezavý dědek, vyroben 03/1992
Fotky: http://radovans.rajce.idnes.cz/ |
|
Back to top |
|
|
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1592 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 10:33 pm Post subject: |
|
|
dodo50: To snad musíš cítit, co tam máš dát za kvalt ne. Jestli to moc točí, nebo se ti to dusí. V tomhle ti asi nikdo moc neporadí, to je o citu. Každej jezdí jinak. Já se třeba nerad vleču a dost často na to šlápnu. Samozřejmě podle možností Fusiona s 1,4 motorem.
Zkrátka každej jezdí jinak a sjednotit se to prostě nedá. A i by to byla trošku nuda nemyslíš? _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 11:38 pm Post subject: |
|
|
chlapi, tu sme to riesili a vysvetlovali minule, myslim, ze nase nazory sa nemenia :
http://fusion.fordclubs.org/forum/viewtopic.php?p=12021#12021 _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
dodo50
Joined: 28 Oct 2008 Posts: 135
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 10:39 am Post subject: |
|
|
Díky vls za připomenutí... jen jaksi v reálu si nejsem jistý obecně s otáčkami 1500-1800. Jsem asi ovlivněn léty užíváním favorita, kde to pod otáčkami 2000 motoru vyloženě nesedělo. Takže jsem nedůvěřivý jezdit v pásmu kolem 1500 otáček u čtyřky natož pětky. Je to můj pocit. Jestli to je jen o mých pochybných pocitech tak je to v pohodě, horší by to bylo s faktickým dopadem na životnost motoru... _________________ Fusion 1.4 Ebony 10/2008 Blazer blue |
|
Back to top |
|
|
Radecko
Joined: 21 Nov 2009 Posts: 24 Location: Trnava SK
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 12:15 pm Post subject: |
|
|
ja sa riadim podla zvuku motora a na otacky ani moc nepozeram. Som na to zvyknuty z predchadzajuceho auta na ktorom som nemal otackomer. Motor musis pocuvat a podla toho aj radit rychlosti. _________________ Ford Fusion 1,4 16V benzín, EBONY II, Sea Grey
Daewoo Lanos 1,5 benzín+plyn |
|
Back to top |
|
|
fofu2007
Joined: 24 Aug 2007 Posts: 13
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 1:03 pm Post subject: |
|
|
2Radecko: Tak to máš štěstí, že máš Fusiona. Mít něco luxusnějšího, kde motor není slyšet, nepřeřadíš. Popravdě mi někdy zvuk 1.4 připadá trošku hrubší, jako by malinko diesel. |
|
Back to top |
|
|
kuna
Joined: 03 Apr 2009 Posts: 109 Location: České Budějovice
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 9:06 pm Post subject: |
|
|
Po městě na rovině na 5-ku jezdím v klidu při šedesátce, otáčky jsou kolem 1700 a není s tím žádný problém _________________ Ford Fusion (Fučík) 1,4 59kW Ebony, Red Tango, 5/09 |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 4:22 pm Post subject: |
|
|
ak ste pozerali vcera autosalon na prime, tak testovali passat 1,6 tdi blue motion a spekulovali, ako dosahuje nizku spotrebu.
okrem mnohych inych veci spomenuli indikator vhodneho okamziku preradenia a komentovali to, ze ich nutil radit uz pri otackach blizkych volnobeznym.
tesim sa, ze aj pomoc volkwagenovskej riadiacej jednotky tvrdi to co uplne charakteristiky a co nas ucili v skole :
pre nizku spotrebu, kedykolvek sa da, treba jazdit na co najnizsich otackach a pri co najvyssom zatazeni motora. _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
sklima
Joined: 16 Jul 2007 Posts: 175 Location: UL
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 5:44 pm Post subject: |
|
|
Rekl bych, že termín "blízských volnoběžným otáčkám" byl trochu reportéry nadsazen. Přece se pracovní rozsah motoru nesmrskne na otáčky např. 900-1300 ot/min? I když charakteristiky přeplnovaného dieslu budou určitě pro tento způsob jízdy příznivější než atmosferický maloobjemový benzínový motor. Rozumný moment bude mít to tdi někde od 1500ot. a vrcholit bude pod 2000ot/min. Ale přiznám se, že nejsem ten kdo vyhledává takový způsob jízdy. |
|
Back to top |
|
|
|