Ford Auto Web

Fusion Forum - Forum majitelov a priaznivcov auta Ford FUSION   |  Pozri si Ford Auto Web

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Fusion alebo Ignis
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Nákup auta, servisy, vrakoviská
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Katka



Joined: 23 Jun 2007
Posts: 2

PostPosted: Sat Jun 23, 2007 8:10 pm    Post subject: Fusion alebo Ignis Reply with quote

Prosím o info, mám záujem o kúpu Ford Fusion. Dosť ma láka, ale rozmýšľala som aj o Suzuki Ignis, ale len preto, že má 4x4. No a nedávno mi niekto vravel, že niekde videl Fusion verziu 4x4. Je to možné? Má ford aj takú variantu?
Back to top
View user's profile Send private message
DANID



Joined: 17 Apr 2007
Posts: 145
Location: TN

PostPosted: Sun Jun 24, 2007 10:41 am    Post subject: Reply with quote

No ignis,nič moc, ale suzuky SX-4 to už je o niečom inom,super vzhlad a počus som na tieto auta chválu,ale ignis ,nieee!A ford fusion 4x4,asi nie tiež som chcel ale take nevyrabajú.
_________________
FORD FUSION 1,4TDCI,2004,COMFORT FRESH.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
xxnobodyxx



Joined: 19 Jan 2007
Posts: 298

PostPosted: Sun Jun 24, 2007 11:16 am    Post subject: Reply with quote

Tiez by som osobne nesiel do Ignisu....ked som kupoval Fusion rozmyslal som aj nad Ignisom ale nie....Zalezi aj ci je vobec potrebne 4x4 na bezne jazdenie s malym autom...ak ovsem nechodis niekde kde 4x4 ozaj treba, potom by som volil take auto ale radsej SX4 od Suzuki ako Ignis...Sice SX4 je drahsia ale ma lepsi komfort, vykon, krajsi vzhlad, lepsie spracovanie a lepsie jazdne vlastnosti...atd. , ako Ignis
_________________
1,6 16V 08/2005
Radio- http://s219.photobucket.com/albums/cc132/fordfusion16/Fusion-radio
Interier- http://s219.photobucket.com/albums/cc132/fordfusion16/Fusion-interier
Rozne- http://s219.photobucket.com/albums/cc132/fordfusion16/Fusion-rozne/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Katka



Joined: 23 Jun 2007
Posts: 2

PostPosted: Mon Jun 25, 2007 5:42 am    Post subject: Reply with quote

Vďaka teda za info. Ja bývam na Kysuciach, tam je to také všelijaké, 4x4 je na mieste. Ale Fusion, to je láska na prvý pohľad. A v prvom rade mi ide o priestranný kufor, to zase sx4 nemá. Predsa len, fusion je jednotka. Máte s týmito autami nejaké zlé skúsenosti?
Back to top
View user's profile Send private message
Cara



Joined: 18 Apr 2007
Posts: 95
Location: Praha 6

PostPosted: Mon Jun 25, 2007 5:50 am    Post subject: Reply with quote

To Katka: A nebylo by lepší si přečíst něco co už na foru je? Question Question
_________________
Ford Fusion 1,4 Duratec, 59 kW, blue tonic, Ebony, 5/2007
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dulius
Site Admin


Joined: 11 Jan 2007
Posts: 4427

PostPosted: Mon Jun 25, 2007 8:57 am    Post subject: Reply with quote

Ignis, ano, aj ja som to mal vy vyhlade, ale ten rozdiel je znacny ...
viem, Ignis zase je aj o dost lacnejsi, ale sadni si do Ignisu a sadni si do Fusiona a uz z Fusiona nevyjdes Cool

4x4 Fusion bohuzial nie je Sad

P.S. ako pisal Cara, skus si forum prejst a najdes vela odpovedi na tvoje otazky ...
_________________
admin Fusion webu
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ladin



Joined: 01 Mar 2007
Posts: 178
Location: Milevsko

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 5:27 am    Post subject: Reply with quote

Katka wrote:
Vďaka teda za info. Ja bývam na Kysuciach, tam je to také všelijaké, 4x4 je na mieste. Ale Fusion, to je láska na prvý pohľad. A v prvom rade mi ide o priestranný kufor, to zase sx4 nemá. Predsa len, fusion je jednotka. Máte s týmito autami nejaké zlé skúsenosti?


Kufr bude jeden z největších rozdílů, Ignis ho má proti Fusionu podstatně menší. Je to 236L proti 337L objemu.



[/img]
Back to top
View user's profile Send private message
ladin



Joined: 01 Mar 2007
Posts: 178
Location: Milevsko

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 5:32 am    Post subject: Reply with quote

Ještě SX4 s kufrem 270L.

Back to top
View user's profile Send private message
DR



Joined: 19 Jan 2007
Posts: 412

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 11:27 am    Post subject: Reply with quote

Katka: tak jak jsi to napsala asi není moc o čem debatovat. Chceš 4x4, to Fusion prostě nemá. Jestli z tohoto požadavku neslevíš, tak musíš koupit neco jiného. Nevím, čím jsi jezdila doteď a k čemu budeš auto využívat, jak moc je pro tebe 4x4 nezbytné. Spousta lidí žijících na horách bez problémů provozuje auta s pohonem jenom předních nebo zadních kol, správné pneu a sněhové řetězy dokážou někdy divy. A naopak, levné 4x4 zase nejsou v terénu žádný zázdak, chybí uzávěrky diferenciálů a redukce, takže je to samozřejmě lepší, ale ne o moc proti pohonu pouze jedné nápravy. To si ale musíš přebrat a rozhodnout ty.

Z toho co požaduješ bych ti navrhl Ladu Nivu.
_________________
administrator www.forum.fordclubs.org
Ford Mondeo ST200 HB
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
xxnobodyxx



Joined: 19 Jan 2007
Posts: 298

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 11:39 am    Post subject: Reply with quote

Podotykam k poznamke od DR - lacne 4x4 = vacsia spotreba
_________________
1,6 16V 08/2005
Radio- http://s219.photobucket.com/albums/cc132/fordfusion16/Fusion-radio
Interier- http://s219.photobucket.com/albums/cc132/fordfusion16/Fusion-interier
Rozne- http://s219.photobucket.com/albums/cc132/fordfusion16/Fusion-rozne/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
xxnobodyxx



Joined: 19 Jan 2007
Posts: 298

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 11:41 am    Post subject: Reply with quote

...a LADA NIVA toho zvladne v terene ozaj vela...som sa sam presvedcil...
_________________
1,6 16V 08/2005
Radio- http://s219.photobucket.com/albums/cc132/fordfusion16/Fusion-radio
Interier- http://s219.photobucket.com/albums/cc132/fordfusion16/Fusion-interier
Rozne- http://s219.photobucket.com/albums/cc132/fordfusion16/Fusion-rozne/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dulius
Site Admin


Joined: 11 Jan 2007
Posts: 4427

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Niva, ano to je do terenu parada, svagor ju ma doma
no, ale co sa tyka designu, tak to je nieco strasne .... no je to moj pohlad, inemu sa to auto moze pacit ...
_________________
admin Fusion webu
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
DR



Joined: 19 Jan 2007
Posts: 412

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 1:21 pm    Post subject: Reply with quote

Ještě k Ignisu. Má tuhou zadní nápravu, takže jízdní vlastnosti na silnici jsou trochu slabší (zvášť ve srovnání s podvozky od Forda). Pohon 4x4 je obdoba haldexu ve škodovkách - viskózní spojka připojuje pohon zadní nápravy v případě, že přední kola začnou prokluzovat, řidič to nemůže nijak ovlivnit. Jízní vlastnosti v terénu jsou obvykle ještě omezené použitím silničních pneumatik s jemným vzorkem (to plati pro podobné 4x4 obecně), takže není nic výjmečného, že sice hrabou přední i zadní kola, ale auto přesto stojí, protože penumatiky nedokážou zabrat.

Tahle levná 4x4 (ignis, panda, ...) jsou určená ke kratším jízdám po občas horších (popř. méně udržovaných) silnicích, jejich limit je mokrá louka nebo blátivá polní cesta (a tam už můžou uvíznout). Rozjedou se na na sněhu/ledu do kopce a ten kopec vyjedou (což ale zvládne i spousta aut s předním/zadním náhonem, slušnými pneu a nějakou elektronickou kontrolou trakce). To je tak maximum jejich možností, do skutečného terénu nepatří.

Na hory, kde předpokládám častou jízdu po neudržovaných cestách v létě i v zimě, případně nějaké výlety i mimo jakékoliv cesty, bych volil už opravdový offroad, nebo aspoſ jeho menšího sourozence, jako je třeba suzuki jimmi, nebo už zmíněná niva. Design u aut určených pro denní práci v terénu bych vůbec neřešil po půl roce už často karoserie dostane trochu jiné tvary Wink a ani barva už není, co bývala. Tam se na prvním místě cení funkčnost, proto se třeba zrovna Niva pořád prodává i v západní evropě.
_________________
administrator www.forum.fordclubs.org
Ford Mondeo ST200 HB
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dzane



Joined: 16 Feb 2007
Posts: 45
Location: bratislava

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 6:38 pm    Post subject: Reply with quote

podla mna design ignisu je strasny....preoste odporny....
Back to top
View user's profile Send private message
ladin



Joined: 01 Mar 2007
Posts: 178
Location: Milevsko

PostPosted: Wed Jun 27, 2007 5:28 am    Post subject: Reply with quote

DR wrote:
Ještě k Ignisu. Má tuhou zadní nápravu, takže jízdní vlastnosti na silnici jsou trochu slabší (zvášť ve srovnání s podvozky od Forda). Pohon 4x4 je obdoba haldexu ve škodovkách - viskózní spojka připojuje pohon zadní nápravy v případě, že přední kola začnou prokluzovat, řidič to nemůže nijak ovlivnit. Jízní vlastnosti v terénu jsou obvykle ještě omezené použitím silničních pneumatik s jemným vzorkem (to plati pro podobné 4x4 obecně), takže není nic výjmečného, že sice hrabou přední i zadní kola, ale auto přesto stojí, protože penumatiky nedokážou zabrat.

Tahle levná 4x4 (ignis, panda, ...) jsou určená ke kratším jízdám po občas horších (popř. méně udržovaných) silnicích, jejich limit je mokrá louka nebo blátivá polní cesta (a tam už můžou uvíznout). Rozjedou se na na sněhu/ledu do kopce a ten kopec vyjedou (což ale zvládne i spousta aut s předním/zadním náhonem, slušnými pneu a nějakou elektronickou kontrolou trakce). To je tak maximum jejich možností, do skutečného terénu nepatří.

Na hory, kde předpokládám častou jízdu po neudržovaných cestách v létě i v zimě, případně nějaké výlety i mimo jakékoliv cesty, bych volil už opravdový offroad, nebo aspoſ jeho menšího sourozence, jako je třeba suzuki jimmi, nebo už zmíněná niva. Design u aut určených pro denní práci v terénu bych vůbec neřešil po půl roce už často karoserie dostane trochu jiné tvary Wink a ani barva už není, co bývala. Tam se na prvním místě cení funkčnost, proto se třeba zrovna Niva pořád prodává i v západní evropě.


Souhlasím s tebou co se týče určení těchto ,,levných" čtyřkolek, ale jejich průchodnost terénem bývá mnohdy překvapující. Vzpomínám na test zminované Pandy, která v terénu dokázala více než kdejaký offroad. Myslím že to bylo v pořadu autosalon a Panda zdolala celé Hummer centrum. Nebo když s tam s Octavkou jezdili po sjezdovcce. 4x4 je prostě vždycky podstatně lepší.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Nákup auta, servisy, vrakoviská All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group