View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Michel
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 5:55 pm Post subject: Madlo dveří |
|
|
Zdravím všechny Fofíky, mám menší, skoro žádný problém. Po roce provozu se pomalu začíná odlupovat povlak na madle dveří u řidiče. No, je to taková mikrovrstvička nějaké umělé kůže, co s tím? Auto je v záruce, ale je to taková blbost....... Ale vadí mi to! Pak příjde na řadu třeba volant atd. atd? |
|
Back to top |
|
|
ikoala
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 7:07 pm Post subject: |
|
|
Zdravim, uz mel jsem to same, bavil jsem se s technikem ve Fordu, rikali, ze to je docela bezne, ze ta technologie toho vrstveni je docela nedokonala, normalne mi to v zaruce zdarma vymenili, cena kdyby to nebylo v zaruce cca 3300 (material+prace). To jsem docela cumel... _________________ Ford Fusion Ebony, 1.4, 07/07 |
|
Back to top |
|
|
Michel
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 5:43 pm Post subject: |
|
|
Děkuji za info, asi to nechám nějakou dobu tak, uvidím, jestli se nezačne loupat i madlo u spolujezdce a pak uvidím, jak se k tomu postaví Ford v Ostravě, ale jinak zatím spokojenost.
-----------------------------------------------
Tak auto bylo v servise 3 dny, ale byla s tím spojena i oprava zadních světel(zatékaní vody, viz téma Elektroinstalace-mlžení zadních světel)
Vyměnili obě madla, protože jsou jiného typu a tvaru. Je to takový tvrdý plast, není tak příjemný do ruky, ale ten se určitě nesloupe. Prostě pánové ve Fordu někde udělali chybu a tak to řeší bez připomínek. Doufám, že pak do servisu pojedu až na svou druhou garanční prohlídku.
-----------------------------------------
Ford Fusion 1,4 Ebony 02/2008
Last edited by Michel on Tue Jul 14, 2009 10:21 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 7:15 pm Post subject: |
|
|