View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
sklima

Joined: 16 Jul 2007 Posts: 175 Location: UL
|
Posted: Wed Sep 19, 2012 8:43 pm Post subject: |
|
|
Já tam mám:
vyroben v VIII/2007. |
|
Back to top |
|
 |
Tomáš

Joined: 24 Jun 2008 Posts: 46 Location: Ostrava
|
Posted: Wed Sep 19, 2012 9:06 pm Post subject: |
|
|
Už jsem to tady psal(viz. výše). Obsah chladiva záleží na velikosti chladiče. Zkušenému mechanikovi, který se v tom vyzná,stačí mrknout na chladič a ví jestli 470g nebo 650g. Většinou tam dávají těch 470g,protože se tím nic neskazí. Mě dali 650g,protože to měli nastaveno přímo v tom stroji na plnění a pár dnů nato mi prasknul chladič(nebylo to ale ve Fordu). _________________ FORD Fusion Ebony 1,4 16V Duratec 59kW/80k, 7/2008 |
|
Back to top |
|
 |
duves

Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2381 Location: Bratislava
|
Posted: Thu Sep 20, 2012 11:26 am Post subject: |
|
|
sklima wrote: | Já tam mám:
vyroben v VIII/2007. |
Detto, vyrobene 10/2007 _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
 |
|
Back to top |
|
 |
Ivašek a spol.

Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Thu Sep 20, 2012 8:49 pm Post subject: |
|
|
Taky máme to samé jako Sklima... jen je to myslím umístěno pod pravým světlem, ne na něm..ale momentálně si nejsem jistý  _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
 |
hanýsek starší
Joined: 29 Nov 2009 Posts: 443
|
Posted: Fri Sep 21, 2012 8:04 pm Post subject: |
|
|
sklima wrote: | Já tam mám:
vyroben v VIII/2007. |
Chlapci, díky za zobrazení štítku.Prosím vás ještě, popište trochu podrobněji, kde přesně máte ten štítek vylepený.Když se postavím proti motoru FoFíka čelem, vyndám levé světlo (po směru jízdy je to světlo na straně spolujezdce), žádný štítek ani v servisech, ani u mne nenalezen.Rád bych skutečně něco nalezl, abych věděl, na čem jsem.
Díky za podrobnější popis. |
|
Back to top |
|
 |
hanýsek starší
Joined: 29 Nov 2009 Posts: 443
|
Posted: Fri Sep 21, 2012 8:16 pm Post subject: |
|
|
Tomáš wrote: | Už jsem to tady psal(viz. výše). Obsah chladiva záleží na velikosti chladiče. Zkušenému mechanikovi, který se v tom vyzná,stačí mrknout na chladič a ví jestli 470g nebo 650g. Většinou tam dávají těch 470g,protože se tím nic neskazí. Mě dali 650g,protože to měli nastaveno přímo v tom stroji na plnění a pár dnů nato mi prasknul chladič(nebylo to ale ve Fordu). |
To Tomáš:
Byl jsem na všech navštívených místech ujištěn, že ani když by se naplnilo místo 470g plných 650g, neexistuje prasknutí chladiče.
Na klimě je prý pretlakový ventil, který by odpustil a nepovolil natlakování okruhu klimi, až by došlo k prasknutí.
Navíc by velké množství média než je určené způsobilo špatnou funkci klimi.Vypínala by dríve, než by stihla nachladit.Je to to samé, jako by se špatně naplnilo médium u chaldničky doma v kuchyni.
Takto mi to vysvětloval i kamarád, který spravuje mrazničky a lednice. |
|
Back to top |
|
 |
sklima

Joined: 16 Jul 2007 Posts: 175 Location: UL
|
Posted: Sat Sep 22, 2012 9:23 am Post subject: |
|
|
Má pozice štítku: je u pravého světla, tedy před spolujezdcem. Světlo se nevyndavá a nic se nedemontuje. Otevřu kapotu motoru a při pohledu shora je hned u levé strany světla (ve směru jízdy, kde se plní klima) nalepen na vodorovné ploše. Jesli chceš, až někam pojedu, tak to vyfotím. |
|
Back to top |
|
 |
hanýsek starší
Joined: 29 Nov 2009 Posts: 443
|
Posted: Sat Sep 22, 2012 10:47 am Post subject: |
|
|
sklima wrote: | Má pozice štítku: je u pravého světla, tedy před spolujezdcem. Světlo se nevyndavá a nic se nedemontuje. Otevřu kapotu motoru a při pohledu shora je hned u levé strany světla (ve směru jízdy, kde se plní klima) nalepen na vodorovné ploše. Jesli chceš, až někam pojedu, tak to vyfotím. |
Díky za info, pokud by to moc neobtěžovalo, byl bych za nějaké bližší foto, které upřesní tu pozici štítku jednoznačně , vděčný.
Právě jsem fotky s vašími štítky zasílal jako přílohu emailu do obou poboček Ford v HK - Ford Charouz + Ford AutoIN se žádostí o odpověď.
Ještě jednou díky a těším se na další foto. |
|
Back to top |
|
 |
sklima

Joined: 16 Jul 2007 Posts: 175 Location: UL
|
Posted: Sat Sep 22, 2012 8:48 pm Post subject: |
|
|
Tady to je:
 |
|
Back to top |
|
 |
hanýsek starší
Joined: 29 Nov 2009 Posts: 443
|
Posted: Sat Sep 22, 2012 9:16 pm Post subject: |
|
|
To sklima:
Díky moc za obrázky.Zítra znovu budu pátrat, ale rozhodně tam štítek nemám.
To ostatní Fusionisti:
Odpověď z HK!!! Pokaždé žvaní něco jiného, jinak ústně, jinak e-mailem pod tíhou důkazu !!!!!!!!!!!!!!!
Klimu mám naplněnou na 650g a typ chladiče nevím.Plněno ne ve Fordu, takže nyní babo raď co s tím. 
Last edited by hanýsek starší on Sat Sep 22, 2012 9:50 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Tomáš

Joined: 24 Jun 2008 Posts: 46 Location: Ostrava
|
Posted: Sat Sep 22, 2012 9:36 pm Post subject: |
|
|
hanýsek starší wrote: | Tomáš wrote: | Už jsem to tady psal(viz. výše). Obsah chladiva záleží na velikosti chladiče. Zkušenému mechanikovi, který se v tom vyzná,stačí mrknout na chladič a ví jestli 470g nebo 650g. Většinou tam dávají těch 470g,protože se tím nic neskazí. Mě dali 650g,protože to měli nastaveno přímo v tom stroji na plnění a pár dnů nato mi prasknul chladič(nebylo to ale ve Fordu). |
To Tomáš:
Byl jsem na všech navštívených místech ujištěn, že ani když by se naplnilo místo 470g plných 650g, neexistuje prasknutí chladiče.
Na klimě je prý pretlakový ventil, který by odpustil a nepovolil natlakování okruhu klimi, až by došlo k prasknutí.
Navíc by velké množství média než je určené způsobilo špatnou funkci klimi.Vypínala by dríve, než by stihla nachladit.Je to to samé, jako by se špatně naplnilo médium u chaldničky doma v kuchyni.
Takto mi to vysvětloval i kamarád, který spravuje mrazničky a lednice. |
Já jsem i ve svém předešlém příspěvku psal, že mi to prasklo asi týden po tom plnění. Jestli to bylo v důsledku toho většího množství náplně nebo ne, to se asi opravdu dokázat nedá. Když to tvrdí všichni možní "odborníci", tak to tak asi bude.Prostě jenom jedna velká náhoda.  _________________ FORD Fusion Ebony 1,4 16V Duratec 59kW/80k, 7/2008 |
|
Back to top |
|
 |
Fordeda

Joined: 03 Apr 2012 Posts: 193 Location: Vysočina
|
Posted: Sun Sep 23, 2012 7:54 am Post subject: |
|
|
Tak ty trubky chladiče změřte a budete mít jistotu. Jestli nejdou změřit, vezměte něco co má 3 mm průměr a vokometricky porovnejte. Rozdíl obou rozměrů je dostatečný. Jinak ta odpověď vypadá, že přece jen se ledy hnuly a donutil jste specialisty někde se zeptat jak to je. _________________ Fusion + 1.6 schwarze Katze |
|
Back to top |
|
 |
hanýsek starší
Joined: 29 Nov 2009 Posts: 443
|
Posted: Sun Sep 23, 2012 11:12 am Post subject: |
|
|
Fordeda wrote: | Tak ty trubky chladiče změřte a budete mít jistotu. Jestli nejdou změřit, vezměte něco co má 3 mm průměr a vokometricky porovnejte. Rozdíl obou rozměrů je dostatečný. Jinak ta odpověď vypadá, že přece jen se ledy hnuly a donutil jste specialisty někde se zeptat jak to je. |
To Fordera:
Díky za reakci na dané téma.Ale myslím si, že jsi technicky tu odpověď ze servisu v HK špatně pochopil.
Jmenované chladící smyčky 3mm nebo 1,2mm jsou podle mne v obalu kondensátoru uvnitř, čiliž nemohu jejich průměr změřit. |
|
Back to top |
|
 |
Fordeda

Joined: 03 Apr 2012 Posts: 193 Location: Vysočina
|
Posted: Sun Sep 23, 2012 4:10 pm Post subject: |
|
|
Teď jde o to, kdo co myslí kondenzátorem. Já tím myslím to zařízení, v němž se ochlazuje stlačené chladivo, tedy u většiny vozidel první chladič, umístěný před chladičem motoru. Tam by něco vidět být mohlo, ale nezkoumal jsem to. _________________ Fusion + 1.6 schwarze Katze |
|
Back to top |
|
 |
Tomáš

Joined: 24 Jun 2008 Posts: 46 Location: Ostrava
|
|
Back to top |
|
 |
|