View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vls
![](images/avatars/443958955473772b66e5a4.jpg)
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 12:41 pm Post subject: |
|
|
duves :
vacsie koleso byva aj sirsie a ma hodne vacsi valivy odpor ako to mensie a uzsie... ![Twisted Evil](images/smiles/icon_twisted.gif) _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Fraga
![](images/avatars/14908634164863e1803fb1f.jpg)
Joined: 16 Mar 2008 Posts: 193
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 1:00 pm Post subject: |
|
|
Gek wrote: | Fraga wrote: | Tak to tiež nepitvajte! |
A o čem bychom tady kecali ??? O ženských se tady nadá, někdy sem koukne manželka a je malér. Tak raději o autíčku. A hned jdu přidat na co jsem přišel. Jenže musím do jiného tématu.
Každý poznatek pomůže dalším a nemusejí na to pracně přicházet. |
Fuha ale ste sa do mna naniesli Heh ja nie som iba užívateľ auta chcem aby mi sadlo pri šoférovaní
Getrag neboj bude isto čierne ako lak na nechtoch, alebo modré ako lak a šoférovať viem rovnako dobre v teniskách ako v štekloch aj keď to prvé je isto pohodlnejšie
No a trošku vychvaliť afťulo by tiež nebolo od veci mne je jasné, že forum je na pokec a aj preto, aby sa uľahčilo iným hľadnaie a pomohlo iným, ale toľko chýb nakope to nerobí dobrý dojem. Tak ho už trošku aj pochválte ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
vls
![](images/avatars/443958955473772b66e5a4.jpg)
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 1:31 pm Post subject: |
|
|
duves :
http://auto.pravda.sk/su-drahsie-a-sirsie-pneumatiky-naozaj-lepsie-f3t-/sk-aporadna.asp?c=A080317_075222_sk-aporadna_p21 _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
duves
![](images/avatars/98549584647d1ad4617541.jpg)
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2379 Location: Bratislava
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 1:55 pm Post subject: |
|
|
Jasne, to uz je extrem 225 mm. Ja mam letne 195, ale uplne by postacovali 185. Tak ako je sirka zimnych. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
![](http://images.spritmonitor.de/243482_5.png) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
MajoV
Joined: 09 Oct 2007 Posts: 465
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 3:47 pm Post subject: |
|
|
>Fraga- ten krutiaci moment nie je az taky zlozity. Pozries parametre - max krutiak pri otackach. A potom ked pojdes a budes chciet obiehat tak musis mat otackomer blizko tych otacok ak nie nad nimi. No a teraz si zober co je najlepsie. Mat zaradenu trojku s huciacim motorom alebo 4ku s motorom akurat? Takze na porovnanie dvoch 1.4 benzinovych motorov to nie je velmi dobre cislo ale ked si zoberies 1.2 a 1.4ku tak ten rozdiel uz vidno. 1.2jku musis vytocit viac. A preto ak budes chciet velmi zrychlit tak budes mat problem co asi budes chciet ked budes v protismere. Takze ked chces jazdit mimo dialnic tak si nekupuj 1.2jku. Ale zaklad je vediet kde mas to maximum na svojom aute ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) _________________ Ford Fusion Flair |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sedlaq
![](images/avatars/18364463684772a9bd26b1b.jpg)
Joined: 17 May 2007 Posts: 529 Location: ČR - JM
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 3:50 pm Post subject: |
|
|
Skočili jste z většího průměru kol, který má cosi společného s kroutícím momentem k šířce kol, která s tím má společného pramálo, takže je to OT.
Souhlasím s Duves větší kola mají tu výhodu, že se všechny převody stanou delšími a auto může jet úsporněji. (méně otáček motoru vzhledem k rychlosti vozidla) S menšími koly to zase rychleji půjde do otáček, takže líp to bude akcelerovat. Rozdíl mezi 14" , 15" a 16" s nižším profilem je zanedbatelný, takže je asi zbytečné o tom tady diskutovat. U slabého motoru jaký Fusion má mohou být dlouhé převody kontraproduktivní. Kdysi s tím experimentovala Škodovka, nedávala sice větší kola, ale dávala delší stálý převod. Auta měla označení Š120LE a stálý převod 3,90. (Ostatní 4,22) Nějak se to tehdy neujalo, do kopců to vůbec nejelo, tak radši udělali pětikvalt. _________________ Fusion 1,4 Champion Ebony 6/2007, červená Colorado - prodáno
Mitsubishi SpaceStar 1,3 8/2000, zelená
Dacia Duster Arktica 4x4 dCi 4/2013 stříbrná |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Fraga
![](images/avatars/14908634164863e1803fb1f.jpg)
Joined: 16 Mar 2008 Posts: 193
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 8:02 am Post subject: |
|
|
MajoV práve že mne tie čísla nehovoria nič, ale hučiaci motor v aute práve nemusím a ide mi o to, či keď kúpim 1,4 Fusionka, či budem, alebo nebudem mať problém pri predbiehaní, lebo teraz mam 1,4 a ten problém mám. (nad 1,2 ani neuvažujem) Akurát že fufnik je 58 a terajšie auto 44kW, takže ja dúfam, že ten problém potom nebude. Akurát do toho ešte neviem zamontovať ten krútiaci moment. Ach jo no asi to nechám tak a porovnám krútiaci moment nového so starým a hadam uvidím rozdiel díky... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
MajoV
Joined: 09 Oct 2007 Posts: 465
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 8:53 am Post subject: |
|
|
Ak chces predbiehat mimo dialnice tak to bude problem aj s Fusikom. Ale da sa . Ja osobne chodim KE BA juhom a obieham. Nikedu sice spolucestujuci trrpnu, ale ide to nejak. Do kopca je to problem aj do mensieho. No neviem ci najdes u konkurencie lepsiu 1.4ku. Ak Ti na tom naozaj zalezi zober 1.6tku. V spotrebe snad az taky rozdiel nebude. V nedelu isla za mnou nova Kia ceed a netvaril sa ovela vykonnejsie. Zjavne mal benzin 1.4 a mna uz neobehol. Ale tu hovorim o jazde mimo dialnicu. Ak chces obiehat na dialnici tam problem naozaj nebudes mat. Tento prispevok sa vsak tyka rychlosti do 20km/h nad limity na cestach. _________________ Ford Fusion Flair |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sedlaq
![](images/avatars/18364463684772a9bd26b1b.jpg)
Joined: 17 May 2007 Posts: 529 Location: ČR - JM
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 10:51 am Post subject: |
|
|
Fraga Se slabším autem jako je Fusion musíš využívat moment překvapení Tvářit se jakoby nic, přitom už mít podřazeno a pak vyrazit před něj, dokud se nevzpamatuje ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) _________________ Fusion 1,4 Champion Ebony 6/2007, červená Colorado - prodáno
Mitsubishi SpaceStar 1,3 8/2000, zelená
Dacia Duster Arktica 4x4 dCi 4/2013 stříbrná |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pirat
![](images/avatars/124315499748b9be0887923.gif)
Joined: 26 Jul 2007 Posts: 315 Location: Košice
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 11:22 am Post subject: |
|
|
Fraga wrote: | MajoV práve že mne tie čísla nehovoria nič, ale hučiaci motor v aute práve nemusím a ide mi o to, či keď kúpim 1,4 Fusionka, či budem, alebo nebudem mať problém pri predbiehaní, lebo teraz mam 1,4 a ten problém mám. (nad 1,2 ani neuvažujem) Akurát že fufnik je 58 a terajšie auto 44kW, takže ja dúfam, že ten problém potom nebude. Akurát do toho ešte neviem zamontovať ten krútiaci moment. Ach jo no asi to nechám tak a porovnám krútiaci moment nového so starým a hadam uvidím rozdiel díky... |
Porovnaj si zrychlenie auta z 0 na 100km/h, ktore mas a fusiona potom budes vediet nacom si (inak na ford.sk su vsetky casy opacne 0-100 ma byt vacsi ako 50-100 na ceskej je polovica zle a polovica dobre, ale casy su uplne ine takze najlepsie asi bude porovnat to s tym co je na nasej stranke o fusionoch. Ak chces jazdit rychlejsie a objehat bezpecnejsie zober si fakt 1,6 ku ci benzin ci TDCi ak ovsem niesi limitovana cenou. _________________ 1.4 TDCi Tango-cervena metaliza |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
vls
![](images/avatars/443958955473772b66e5a4.jpg)
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 12:46 pm Post subject: |
|
|
Getrag :
- tie udaje nemusia byt zle, len nie su uplne popisane, zrychlenie 0-100 sa vzdy udava tak, ze cas dosiahnes s optimalnym preradovanim stupnov 1-2-3-4..., ale 50-100 a podobne zrychlenia su vzdy pri zaradenej jednej rychlosti, napriklad stvorke, preto cas je v pohode dlhsi ako pri 0-100 - su to proste hrusky a jablka, myslel si to tak?
fakt je ten, ze Fordi to maju na stranke popisane na prd. ![Evil or Very Mad](images/smiles/icon_evil.gif) _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bias
![](images/avatars/gallery/smile/fi_av_smiles_y_8.gif)
Joined: 28 Sep 2007 Posts: 85 Location: Slovensko
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 4:23 pm Post subject: |
|
|
S obiehaním nemám problém. Ak je predo mnou kamión, alebo viacej áut, radím trojku a tam je zrýchlenie dosť svižné. Samozrejme, že auto musí byť v otáčkach. Koľkokrát ju potiahnem aj na 110 km/h a hotovo. Čo sa týka hučania motora pri vyšších otáčkach, podľa mňa je to v pohode a nepôsobí na mňa nejak rušivo. Mal som Fábiu 1,4 44 kW a Fusion 1,4 je oveľa živší. Pôvodne som chcel auto aspoň 74kW, ale keď som ja kupoval Fusion, 1,6 neboli na sklade a ja som tak veľmi túžil po novom aute!!! Nuž čo nedočkavosť zohrala svoju rolu.
Som však presvedčený o tom, že ak niekto presadne z 1.4 44kW do FF 1,4 58 kW, bude sa mu zdať, že auto letí - vlastná skúsenosť. _________________ Strieborný Ford Fusion 1,4 16V benzín, r.v. 9/2007, 6,84 L /100 km. Mám rád spoľahlivé autá. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Fraga
![](images/avatars/14908634164863e1803fb1f.jpg)
Joined: 16 Mar 2008 Posts: 193
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 7:36 pm Post subject: |
|
|
Ved práve tiež si myslím, že tie kW tam nejakú rolu hrajú a malo by to auto byť ako silnejšie tak rýchlejšie. Horšie, že si to človek nemôže odskúšať kto bude ten samovrah? možno sa ujo v predajni nechá prehovoriť na skúšobnú chvala bohu mám ešte 4 mesiace, tak môžem rozmýšlať. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pirat
![](images/avatars/124315499748b9be0887923.gif)
Joined: 26 Jul 2007 Posts: 315 Location: Košice
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 10:26 pm Post subject: |
|
|
vls wrote: | Getrag :
- tie udaje nemusia byt zle, len nie su uplne popisane, zrychlenie 0-100 sa vzdy udava tak, ze cas dosiahnes s optimalnym preradovanim stupnov 1-2-3-4..., ale 50-100 a podobne zrychlenia su vzdy pri zaradenej jednej rychlosti, napriklad stvorke, preto cas je v pohode dlhsi ako pri 0-100 - su to proste hrusky a jablka, myslel si to tak?
fakt je ten, ze Fordi to maju na stranke popisane na prd. ![Evil or Very Mad](images/smiles/icon_evil.gif) |
No ked si pozries tu cesku stranku tak polovica aut ma od 0-100 vyssie cisla a polovica nizsie to sa mi moc nezda. Na sk strankach mas vzdy z 50-100 vyssiu hodnotu. Inak nieje blbost uvadzat zrychlenie len na 1 prevodovom stupni z 50 na 100ku ? a ak ano tak tory sa uvadza 3ka alebo 4ka ?
BTW. Fraga je zena vazi mozno 50 kg, ked sadne do auta a bude objehat auta, kde budu sediet 2 3 dospely s pribliznym vykonom auta, bude mat navrch, ak ma silne nervy a odvahu Ja uz by som radsej siel do 1,6 TDCi najlepsie so 6stupnovym aftomatom Powershift ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) _________________ 1.4 TDCi Tango-cervena metaliza |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Fraga
![](images/avatars/14908634164863e1803fb1f.jpg)
Joined: 16 Mar 2008 Posts: 193
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 7:06 am Post subject: |
|
|
OK prehovorili ste ma idem hladať niečo iné ![](http://www.dogforum.sk/images/smilies/ahoj.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|