View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mára
Joined: 29 Sep 2013 Posts: 7 Location: Střední čechy
|
Posted: Sun Sep 29, 2013 7:14 am Post subject: Únik oleje - kolem vstřikovačů - 1.6 tdci |
|
|
Zdravím všechny,
nedávno jsem si koupil fusiona, 1.6 Tdci - jezdí v pohodě (i když spotřeba 5,5l/100 km se mi moc nelíbí)...
No, ale už dřív jsem si všimnul toho, že mám kolem vstřikovačů olej - moc jsem to neřešil - v motoru v podstatě neubýval. Teď jsem ten olej ale měnil a když jsem vlezl pod auto, tak mám celej motor poblitej od oleje, zřejmě jak to teče shora.
Měl jsem podezření na těsnění vstřikovačů, ale když motor běží, tak ani když se vstřikovačema zkouším hýbat, tak nic neuchází - takže asi v pohodě.
Další kandidát je teda ventilové víko - Měnil jste tam někdo už těsnění? Abych vyměnil těsnění pod víkem sacích ventilů, budu muset minimálně demontovat trubky od čerpadla k vstřikovačům - někde jsem četl, že ty trubky se pak musí dát nové (a to mu bych se chtěl vyhnout).
Dík za rady. |
|
Back to top |
|
|
Marysa
Joined: 02 Jun 2013 Posts: 53 Location: Plzeſ
|
Posted: Sun Sep 29, 2013 10:31 am Post subject: |
|
|
Zdravim,to slyším poprvé ,že by se trubky od vstřiků motorů museli měnit.nic povolit a znovu nasadot a dotahnout.Spíš,aby se tě nezavzdušnilo čerpadlo? |
|
Back to top |
|
|
Mára
Joined: 29 Sep 2013 Posts: 7 Location: Střední čechy
|
Posted: Mon Sep 30, 2013 9:06 am Post subject: |
|
|
Měly by se měnit - je to napsáno minimálně v knize Fusion/fiesta - Jak na to.
Každopádně včera jsem to podrobněji zkoumal a vůbec nevím. Kryt vačky je zřejmě to, na čem je nalévací otvor na olej. Akorát že podle mého dojmu pod tím může být tak maximálně vačka pro výfukové ventily.
Ten druhý plast, přes který vedou ty vstřikovací trubičky - proudí tím vzduch do sání - ale myslím, že pod tím bude i vačka na sací ventily. A ani jsem k tomu nenašel na internetu nový těsnění.
Neexistuje něco, jako katalog dílů, kde by byl rozkreslený motor, do posledního šroubku a byly by u toho katalogový čísla dílů? Já to mám k motorce, říká se tomu "mikrofliše", nebo tak nějak, ale na tohle auto jsem to nikde nenašel... |
|
Back to top |
|
|
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1590 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Mon Sep 30, 2013 3:35 pm Post subject: |
|
|
Existuje. U Forda se to jmenuje Microcat. Dá se to i stahnout a jsou tam všechny díly s katalogovými čísly.
Autokelly: těsnění víka ventilů, stojí 102Kč i s DPH. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
Marysa
Joined: 02 Jun 2013 Posts: 53 Location: Plzeſ
|
|
Back to top |
|
|
Mára
Joined: 29 Sep 2013 Posts: 7 Location: Střední čechy
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 5:25 pm Post subject: |
|
|
Dnes jsem vyměnil těsnění pod krytem vačky, bral jsem to z autokelly za 102 Kč a vypadá v pohodě. Oprava na necelou hodinu.
Bohužel si nejsem jistý, jestli to bylo opravdu tím - dnes jsem byl na technické a před 14 dny jsem umyl motor a teď zase úplně od oleje, takže to utíkalo docela dost.
Motor znovu umeju a budu zase sledovat, odkud to jde.
Nejspíš mě nemine ta anabáze s vstřikovacími trubkami - mimochodem těsnění pod ten druhý kryt (říkejme mu sání) se skládá z 4 + 4 kruhových těsnění, taky to mají v autokelly, jedna sada asi za 50 Kč, takže dohromady asi za 100 Kč. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|