View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2381 Location: Bratislava
|
Posted: Sat Dec 25, 2010 7:09 am Post subject: |
|
|
Radovan wrote: |
........ že pro policajta někde v Horní dolní je jednodušší kontrolovat lékárničky, než honit zloděje. Vykáže činnost, vybere nějakou tu pokutu a má pokoj od nadřízených. ....... |
Tak dajako. Vystižné! _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
Radovan
Joined: 26 Apr 2009 Posts: 747 Location: Praha 6
|
Posted: Sat Dec 25, 2010 10:44 am Post subject: |
|
|
Cože? Takže zase nastane návrat před to, kdy byla městapu odebráno oprávnění měřit? Ještě bude někdo tvrdit, že radary jsou v obcích kvůli bezpečnosti a spadnu smíchy pod stůl... To by se mohli zaradovat v Mělníku a obnovit kameru u železničního (vlečkového) přejezdu, kde vlak jel naposledy za Husáka.
V Czech radar s.r.o. můžou pomalu bouchat šampána, bude profit z pokut... Jestli to vyjde.
A "dopravní expert" Huml? _________________ nyní:
Ford Fusion 1,4 16v (80k), výbava Ebony, fsněhuláku a na hlínách, výroba 04/2009
dříve:
Ford Escort Mk V 1,8 16v (105k) Ghia; modro rezavý dědek, vyroben 03/1992
Fotky: http://radovans.rajce.idnes.cz/ |
|
Back to top |
|
|
palo.789
Joined: 17 Apr 2008 Posts: 56 Location: Břeclav
|
Posted: Sun Dec 26, 2010 12:33 pm Post subject: |
|
|
Asi tak nějak, měření rychlosti na vlečkovém přejezdu má jediný cíl a to naplnění rozpočtu města výběrem pokut. Je jedině správně že vybrané pokuty republikové policie jsou příjmem státního rozpočtu a policie je kompletně odvádí finančnímu úřadu. Kdyby policii zůstávala jenom část vybraných pokut to by bylo strašné. Určitě by pokuty musela dávat taktéž zásahovka nebo pyrotechnik. Tak nějak funguje systém u policie a hlavně její velení.
A jak píše radovan každý si dovede spočítat kolik stojí vyšetřování běžného trestné činu např. vykradená trafika - výjezd dvou policajtů + vyhodnocení stop znalcem + běžné šetření policajta v pracovní době který má věc přidělenou a na druhé straně kolik stojí zabezpečení rizikového fotbalu Baník- Sparta, nebo zabezpečení pochodu skinů, anarchistů atd. Je to výjezd několik desítek nebo stovek policajtů speciálních pořádkových jednotek z celé republiky, spousta hodin do přesčasu, nasazení operativní techniky a v týlu je několik desítek kriminalistů a specialistů na rasovou nebo jinou problematiku. |
|
Back to top |
|
|
Radovan
Joined: 26 Apr 2009 Posts: 747 Location: Praha 6
|
Posted: Sun Dec 26, 2010 5:49 pm Post subject: |
|
|
palo.789: U měření realizovaného městskou policií (ta to navíc jen zaštitoavala papírově - mluvím o stacionárních radarech) právě do městského rozpočtu šla jen část pokut (mnohde jen polovina) a druhá část právě poskytovateli - firmě Czech radar s.r.o... A tohle je špatně, jde o plíživou privatizaci výkonu státní správy.
V nedávné době (a lze očekávat že budou další pokusy následovat) probíhal v parlamentu lobbing, aby měření rychlosti mohly provádět i soukromé firmy. Že je to živná půda pro korupci (ještě více než dosud) snad není třeba ani psát... _________________ nyní:
Ford Fusion 1,4 16v (80k), výbava Ebony, fsněhuláku a na hlínách, výroba 04/2009
dříve:
Ford Escort Mk V 1,8 16v (105k) Ghia; modro rezavý dědek, vyroben 03/1992
Fotky: http://radovans.rajce.idnes.cz/ |
|
Back to top |
|
|
palo.789
Joined: 17 Apr 2008 Posts: 56 Location: Břeclav
|
Posted: Sun Dec 26, 2010 8:23 pm Post subject: |
|
|
No ve státní správě je toho mnoho moc divného. Třeba u nás nasazování botiček provádí soukromá firma, která inkasuje manipulační poplatek cca 800,- Kč za nasazení a následné sdělání botičky, dále platíš plus pokuta kterou ti vyměří měšťák. Přitom jezdí spolu v jednou autě jak měšťák tak soukromá firma. A když náhodou u soudu vyhraješ, že nasazení botičky bylo neoprávněné (invalida, vozidlo s povolením a pod.) tak manipulační poplatek firmě zaplatí město. |
|
Back to top |
|
|
Radovan
Joined: 26 Apr 2009 Posts: 747 Location: Praha 6
|
Posted: Sun Dec 26, 2010 11:01 pm Post subject: |
|
|
Bylo by zajímavé zjistit, komu ta firma patří a v jakém vztahu je její majitel *) ve vztahu k někomu v městské radě... Bohužel v komunálu korupce kvete až je z toho člověku nevolno.
_____________________________
*) nejspíš ale půjde o a.s., jejíž akcie jsou listinné a znějí na doručitele. Pak firma klidně může patřit někomu z oné rady a na nic se nepřijde. _________________ nyní:
Ford Fusion 1,4 16v (80k), výbava Ebony, fsněhuláku a na hlínách, výroba 04/2009
dříve:
Ford Escort Mk V 1,8 16v (105k) Ghia; modro rezavý dědek, vyroben 03/1992
Fotky: http://radovans.rajce.idnes.cz/ |
|
Back to top |
|
|
dulius Site Admin
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4427
|
|
Back to top |
|
|
dulius Site Admin
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4427
|
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Wed May 04, 2011 11:36 am Post subject: |
|
|
uz sa na tom nechcem rozculovat...
vtlkanie do hlav chodcom ze maju na ceste prednost plni vazenia a cintoriny.
Mali sme sa lepsie ucit asi... _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2381 Location: Bratislava
|
Posted: Wed May 04, 2011 3:10 pm Post subject: |
|
|
dulius wrote: | http://korzar.sme.sk/c/5877489/vodic-mal-zelenu-za-smrt-chodca-je-aj-tak-vinny.html
ale ved co, chodec je poan na ceste, co ze tam mal cervenu, ze ? on neprusil predpisy, len vodic ich porusil, ze siel o par km viac ... grc |
Ako chodec tiež prebehujem na červenu, sem-tam. Ale stalo sa mi ako šoferovio, že vkročil na vozovku chodec, na jeho červenu a ani sa nepozrel, či ide auto. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
|
Back to top |
|
|
|