View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 6:45 pm Post subject: |
|
|
shvarc wrote: | mno můj názor je ten, že pokud chci na silnicích závodit, tak si nekoupím auto typu Ford Fusion, už jen skrz jeho rozměry....pokud chci živější auto, nekoupím si 1.4 ale 1.6..... |
Dobře povedane _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
|
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1590 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 6:53 pm Post subject: |
|
|
jj. S tímto názorem musím jen souhlasit. Myslím, že něco v tomto smyslu už sem tu někde psal. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
shvarc
Joined: 18 Aug 2010 Posts: 22
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 7:04 pm Post subject: |
|
|
nedávno jsem tady rozumoval a dnes jsem to rozstřelil, když jsem nedal přednost v jízdě....to mě je*e _________________ __________________________________________
Fusion 1.6 16V Duratec, silver metalíza, r.v.2003, koupě 2010 |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
|
Back to top |
|
|
shvarc
Joined: 18 Aug 2010 Posts: 22
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 8:42 pm Post subject: |
|
|
odnesl to levej přední blatník, trocha dveře a závěs kola...to je aspoň první odhad....co bude pochroumáno dál se dozvím později _________________ __________________________________________
Fusion 1.6 16V Duratec, silver metalíza, r.v.2003, koupě 2010 |
|
Back to top |
|
|
shvarc
Joined: 18 Aug 2010 Posts: 22
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 8:46 pm Post subject: |
|
|
nikomu se nic nestalo...jen ta felicie co do mě narazila je na odpis...já mám jen pomačkanej blatník, dveře a pochroumanej závěs kola...trefila mě na levý přední kolo _________________ __________________________________________
Fusion 1.6 16V Duratec, silver metalíza, r.v.2003, koupě 2010 |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Sun Oct 10, 2010 12:29 pm Post subject: |
|
|
to shvarc :
smola....
to Gil :
[quote="Gil"]Blbá nálada? Jinak si ty "bludy" neumím vysvětlit[/quote]
Gil-e, ak neuvadzas co konkretne je blud, nedavas mi moznost reagovat a tvoj prispevok je spam na urovni marekskk. _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
Gil
Joined: 26 Jul 2008 Posts: 515 Location: Brno
|
Posted: Sun Oct 10, 2010 5:05 pm Post subject: |
|
|
vls wrote: |
Gil-e, ak neuvadzas co konkretne je blud, nedavas mi moznost reagovat a tvoj prispevok je spam na urovni marekskk. |
No celej ten text co jsem uvedl je blábol, ale dobře budu konkrétní
vls wrote: | celkove ma srdia vsetky autosalony, motormagaziny a casopisy, ze tlacia do divaka ci citatela ako je fajn vyssi vykon vozidla. potom sa Kokso s vyse 100 kW strojom sunie v zapche predo mnou 60 km/h bez akejkolvek sance ten svoj vykon vyuzit. a pri ustalenych 90 alebo 130 na dialnici - vsade je mu ten vykon na nic. hlavne, ze to potom viac zerie v beznej prevadzke. |
Tohle je přece somařina noc plus ultra, proč máš motor 1,25? Ti musí v zácpě stačit 0,8 max 1l. Kolik toho najezdíš v zácpě, že jiný provoz nezminuješ? . Nikdo nikomu nic netlačí, ale je jasný že 100kW je fajn i v běžném provozu a nerozumím proč tě "srdie" že má někdo silnější motor.Kde je podle tebe hranice, jaký motor je košer a kdy je už výkon na nic? To je jak za komančů, všichni stejný hovno. Jestli tě trápí motory silnějších aut, tak to se natrápíš fakt hodně.
vls wrote: | rozumiem tym relaciam a casopisom - sponzoruje ich predajca a ten zarobi viac na silnejsom aute - nie je dovod aby silnejsi motor bol o 50 tisic drahsi... ale to nas priemerny fachcenko, ktory nema ani na gate, prehliadne a plesne sa po vrecku. |
Kolik by měl stát silnější motor? Já to nevím a neznám kalkulace automobilek. Ale určitě tam vyšší náklady jsou a pochybuji, že někdo dokáže říct skutečný rozdíl, do kterého je potřeba započítat mnoho položek. Je to nabídka-poptávka. Nechceš - nekupuj.
Každej má někdy blbou chvilku a proto jsem si myslel, že to bylo momentální vyjádření, jinak jsem si to nedokázal vysvětlit, ale i z tvé druhé reakce je vidět, že to je jinak ... _________________ Fusion 2008 1,4 Duratec Ebony ve vecnych lovistich |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Mon Oct 11, 2010 7:48 am Post subject: |
|
|
Gil-e, minule si tiez necital pozorne, ze jo...
- "jiny provoz nezminujes" - pisem aj o ustalenej rychlosti 90 a 130 - to uz je dost velky podiel prevadzky, nie?
- "srdie" - cesky ovladam, som ceskej narodnosti, ale toto slovo nerozumiem, srdi=hneva=zlobi, to len BTW, pouzivaj radsej svoj jazyk
- "nerozumim, proc te zlobi, ze ma nekdo silnejsi motor" - tak take nieco nepisem nikde, vsak. Pisem, ze ma hneva ak media tlacia do hlav takym ako tebe, ze musi byt vysoky vykon u ich vozidla. nie vzdy je to pravda
- "jak za komancu" - rovnaku "blbu" naladu ma aj europska komisia, ktora zvazuje legislativne obmedzenie emisie CO2 u aut - co je nepriame obmedzenie ich vykonu - ako, to ti mozem vysvetlit, ak je to treba. komisia to zvazuje preto, lebo inak ako legislativou s vyrobcom orientovanym na zisk a zakaznikom zblbnutym reklamou nepohne...
http://www.euractiv.sk/zivotne-prostredie/clanok/rada-zvazuje-tvrdsie-emisne-limity-pre-auta
- "kolik by mel stat silnejsi motor, ja to nevim" - no vidis, ja to zase "vim", robil som roky vo fachu.
nechcem Ta tymto nijako vytocit alebo dehonestovat, ale zvaz, prosim, nez nieco oznacis ako blud, nie vsetci mame tu 14 rokov, sorry _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
Gil
Joined: 26 Jul 2008 Posts: 515 Location: Brno
|
Posted: Mon Oct 11, 2010 10:36 am Post subject: |
|
|
vls wrote: | Gil-e, minule si tiez necital pozorne, ze jo...
- "jiny provoz nezminujes" - pisem aj o ustalenej rychlosti 90 a 130 - to uz je dost velky podiel prevadzky, nie? |
Ale četl, ale ustálený provoz 90 a 130 na českých ani slovenských silnicích neexistuje. Vzhledem k tomu, že se snažím dodržovat rychlostní limity(ne vždy) a používám tempomat, tak situace kdy na okresce můžeš jet ustáleně 90 bez toho abys předjížděl pomalu jedoucí vozidla a na záda se ti tlačil někdo, kdo jede víc - neexistuje a to stejné je na dálnici. To jsou přesně ty situace, kdy výkonová rezerva zajistí bezpečnější předjetí, aniž bych kohokoli omezil. Moje zkušenosti s Fusionem jsou takové, že pokud jsem chtěl předjíždět, tak jsem musel hodně přemýšlet kdy a ještě vypnout na tu chvíli klimu.
vls wrote: | - "srdie" - cesky ovladam, som ceskej narodnosti, ale toto slovo nerozumiem, srdi=hneva=zlobi, to len BTW, pouzivaj radsej svoj jazyk |
Díky za vysvětlení a radu - termín srdia jsi použil ty a já ho dal do úvozovek, říká se tomu citace (pravda poslední písmeno se liší a pokud jsi tomu nerozuměl, tak se omlouvám)
vls wrote: | - "nerozumim, proc te zlobi, ze ma nekdo silnejsi motor" - tak take nieco nepisem nikde, vsak. Pisem, ze ma hneva ak media tlacia do hlav takym ako tebe, ze musi byt vysoky vykon u ich vozidla. nie vzdy je to pravda |
Gratuluji k zhodnocení mého psychologického profilu, konečně jsem díky tobě zjistil, že já a mně podobní jsou ti co mu media tlačí do hlavy kW.
Opakuji tedy otázku, jaký je výkon auta do kdy člověk není "kokso" a od kdy už je "kokso"?
Díky za vysvětlení, akorát proč má blbou náladu evropská komise při určování emisí CO2, když automobilky jak říkáš, to sami o sobě řešit nechtějí? Rekl bych, že i když evropská komise dělá spoustu socialistických nařízení, tak zrovna rozhodování o snížení emisí z kterých ne vždy plyne snížení výkonu by mělo být dle tvých názorů spíš pozitivní.
vls wrote: | - "kolik by mel stat silnejsi motor, ja to nevim" - no vidis, ja to zase "vim", robil som roky vo fachu. |
Tady jednoznačně přivítám konkrétní informace člověka od fochu, protože dle mých základních vědomostí ovlivnuje cenu několik desítek položek a opravdu rád načerpám konkrétní informace od zdroje.
vls wrote: | nechcem Ta tymto nijako vytocit alebo dehonestovat, ale zvaz, prosim, nez nieco oznacis ako blud, nie vsetci mame tu 14 rokov, sorry |
Já se rozhodně necítím vytočený ani dehostovaný, pouze mě zajímalo pozadí tvého původního příspěvku, ale musím říct, že zatím si pořád myslím, že to blud je a pokud přirovnáváš moje příspěvky k 14-letemu tak bych neskromně řekl, že úroven debaty je někde jinde _________________ Fusion 2008 1,4 Duratec Ebony ve vecnych lovistich |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Fri May 06, 2011 12:40 pm Post subject: |
|
|
nie ze by som chcel znova zacinat take debaty ako tu boli vyssie, to urcite nie.
len som cital v casopise o nejakom novom vyvojovom vozidle od VW, ktore ide na extremne nizku spotrebu. porovnavali jeho rozne vlastnosti s Golfom, aby zistili, kde je zakopany pes dosahovania takej efektivnosti vyuzitia paliva.
okrem inych tam bol udaj, kolko kW potrebuje obycajny Golf pri jazde rychlostou 100 km/h po rovine.
hadajte kolko?
13.6 kW
mna prekvapilo, ze je to tak malicko...
jo a ten vyvojovy vehikel potrebuje len polovicu z toho... _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2381 Location: Bratislava
|
Posted: Fri May 06, 2011 1:50 pm Post subject: |
|
|
vls wrote: | nie ze by som chcel znova zacinat take debaty ako tu boli vyssie, to urcite nie.
len som cital v casopise o nejakom novom vyvojovom vozidle od VW, ktore ide na extremne nizku spotrebu. porovnavali jeho rozne vlastnosti s Golfom, aby zistili, kde je zakopany pes dosahovania takej efektivnosti vyuzitia paliva.
okrem inych tam bol udaj, kolko kW potrebuje obycajny Golf pri jazde rychlostou 100 km/h po rovine.
hadajte kolko?
13.6 kW
mna prekvapilo, ze je to tak malicko...
jo a ten vyvojovy vehikel potrebuje len polovicu z toho... |
K tomu sa dopracovali nejakymi vzorcami? A zabudli na odpor vzduchu, trecí odpor, účinnosť prevodovej sustavy, tepelne straty....? _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Mon May 09, 2011 7:48 am Post subject: |
|
|
podla clanku merali, ono to zasa nie je az taky problem... _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
haplo602
Joined: 16 Mar 2008 Posts: 368
|
Posted: Tue May 10, 2011 7:23 am Post subject: |
|
|
duves wrote: | vls wrote: | nie ze by som chcel znova zacinat take debaty ako tu boli vyssie, to urcite nie.
len som cital v casopise o nejakom novom vyvojovom vozidle od VW, ktore ide na extremne nizku spotrebu. porovnavali jeho rozne vlastnosti s Golfom, aby zistili, kde je zakopany pes dosahovania takej efektivnosti vyuzitia paliva.
okrem inych tam bol udaj, kolko kW potrebuje obycajny Golf pri jazde rychlostou 100 km/h po rovine.
hadajte kolko?
13.6 kW
mna prekvapilo, ze je to tak malicko...
jo a ten vyvojovy vehikel potrebuje len polovicu z toho... |
K tomu sa dopracovali nejakymi vzorcami? A zabudli na odpor vzduchu, trecí odpor, účinnosť prevodovej sustavy, tepelne straty....? |
to mas ako ked plynari presli z metrov kubickych na kilowaty palivo ma nejaku energeticku hodnotu a kolko ho auto minie nieje problem odmerat. _________________ Ford Fusion 1.6 TDCI Urbanite-X (Tango) / 2008
Kia Carnival III 2.9 CRDi EX /2006 |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Tue May 10, 2011 12:24 pm Post subject: |
|
|
no ja by som zmeral vykon na valcoch a k tomu by som priratal odpor vzduchu zmerany v tuneli.
chyba by potom bola len v tuneli sa netociace kolesa....
cez palivo by som nesiel, lebo ucinnost spalovania sa hodne meni podla toho, v akom rezime motor pracuje... _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
|