View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2381 Location: Bratislava
|
Posted: Fri Oct 02, 2009 12:53 pm Post subject: |
|
|
Samozrejme! _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
roks
Joined: 06 Jul 2008 Posts: 97 Location: střední čechy
|
Posted: Fri Oct 02, 2009 5:24 pm Post subject: |
|
|
teda nevím ale když byl můj fufík nový,taky se mu moc nechtělo tahat...felda,co jsem měl dřív byla proti němu úplný trhač asfaltu ale jak se zabíhal tak tahal čím dál tím líp a dneska po cca 20000 km jezdí jak drak(tedy v rámci 1,4 motoru) _________________ Ford C Max Titanium ,2,0 TDCI ,136 k, černá metalíza
EX Ford Fusion Ebony 1,4 , 80k,červená colorado,05/2008
|
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 1:32 pm Post subject: |
|
|
neviem ako vy, ale mne sa zda, ze ak zosliapnem pedal k zemi - nic moc sa nedeje, ako tu vsetci pisu - ale ak zacnem pedal pomaly povolovat, tak skoro hore pred prechodom do deceleracie to taha lepsie - voz dokonca jemne "vyrazi". akoby nas vychovaval aby sme po tom nedupali, ale ovladali to jemne.
mozno sa mi to len sniva... _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
MajoV
Joined: 09 Oct 2007 Posts: 465
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 8:26 pm Post subject: |
|
|
vls wrote: | neviem ako vy, ale mne sa zda, ze ak zosliapnem pedal k zemi - nic moc sa nedeje, ako tu vsetci pisu - ale ak zacnem pedal pomaly povolovat, tak skoro hore pred prechodom do deceleracie to taha lepsie - voz dokonca jemne "vyrazi". akoby nas vychovaval aby sme po tom nedupali, ale ovladali to jemne.
mozno sa mi to len sniva... |
nieco na tom asi bude. len ked si takto presadnes do mercedesu s automatom a mas pedal stlacit az na doraz tak to robi trochu problem ) _________________ Ford Fusion Flair |
|
Back to top |
|
|
Fjodor
Joined: 16 Apr 2008 Posts: 298 Location: Bratislava - Michalovce
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 10:45 am Post subject: |
|
|
Ja som o tom uz kdesi davno pisal - presne ako vls.
Plynovy pedal, resp. pridavanie plynu mali starsie vozy /i dnes niektore este maju/ "lankovy" system - u tych plyn na podlahu znamenal najviac "plynu"...
FF ma elektronicky plyn a preto sa chova inak, nez sme boli zvyknuty... Davat pedal uplne dole skutocne nema vyznam u FF, staci len jemne zatlacit par cm, viac nie je treba /ako pisal vls, ked to presvihnes a jemne pojdes s pedalom naspat, ziskas vacsi efekt akceleracie, ako ked ho nechas v tej polohe/. A ako bolo pisane vyssie - pri predbiehani skutocne je potrebne podradit. Najlepsie tak, aby si sa dostal aspon na 3000 ot/min. _________________ Ford Fusion 1.4i 16V Duratec, RIVAL X, vyrobene 12/2007, zakupene 04/2008, Sea Grey, PP, parkovacie senzory, folie
|
|
Back to top |
|
|
sforza
Joined: 16 Nov 2009 Posts: 2
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 5:15 pm Post subject: |
|
|
Zdravim. mam podobný problem jen s tím, že jsem nedavno nechal vyměnit vstřiky, mám najeto 110 tis km. Motor kolísal a diagnostika ukázala vadné vstřiky. Po předání vozu mi auto vůbec nejelo, na displeji blikala chyba pedálu, ale diagnostika nic neukázala.Teď mi sice chyba nebliká ale po sešlápnutí pedálu se nic neděje až po několika vteřinách trochu reagují otáčky, ale auto pořád nejede jak má a motor hrozně škube. Nevíte si rady? díky _________________ Ford Fusion 1,4 TDCI, 12/2004. |
|
Back to top |
|
|
Craken
Joined: 26 Apr 2007 Posts: 56 Location: Bratislava
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 6:56 pm Post subject: |
|
|
vls wrote: | neviem ako vy, ale mne sa zda, ze ak zosliapnem pedal k zemi - nic moc sa nedeje, ako tu vsetci pisu - ale ak zacnem pedal pomaly povolovat, tak skoro hore pred prechodom do deceleracie to taha lepsie - voz dokonca jemne "vyrazi". akoby nas vychovaval aby sme po tom nedupali, ale ovladali to jemne.
mozno sa mi to len sniva... |
presne toto iste robi aj mne.... |
|
Back to top |
|
|
Miky_Mora36
Joined: 06 Sep 2010 Posts: 1 Location: Nový Jičín
|
Posted: Mon Sep 06, 2010 10:01 pm Post subject: Re: Slabý výkon motoru |
|
|
pnboss wrote: | Fusion 1,4 benz. (40tis km) Cca po 15 minutách jízdy, kdy už je motor zahřátý se mi zdá, že auto řádně neakceleruje. Prostě přidám prudce plyn pedálem, asi vteřinu nebo dvě se nic neděje a pak jako by se benzín dostal tam kam má a auto zabere. Bohužel nejsem odborník a automechanikům z Dankaru v Ostravě nevěřím ani nos mezi očima. Podle diagnostiky je prý vše v naprostém pořádku. Auto ale prostě někdy nejde vytočit do vyšších otáček. Prostě plyn nereaguje. Po 1-2 vteřinách, jak už jsem psal, teprve zareaguje se spožděním. (někdy však vůbec) Setkal se někdo s tímto problémem??? Děkuji za odpovědi...
PS: když je motor studený, tak je vše v pořádku. To co popisuji se projevuje když auto stojí na slunci nebo po cca 15 min jízdy |
Taky mám Fusion 1,4 16V r.v. 06/2007. No já nevím, ale myslím, že je to úplně normální. Je snad jasné, že na studený motor se nemá tlačit a teplému už zase neublížíš. Ale i při zahřátém motoru je nejlepší pozvolna přidávát plyn a při cca. 3tis. ot./min. začne motor tahat...pak už je možné sešlápnout pedál na podlahu ale do té chvíle to leda zvýší spotřebu, ale výkon nikde až od zmiňovaných 3tis.ot. je citít tah. Ale jak tady píšeš zpoždení tak pokud teda vubec necítíš při sešlápnutí ani minimální záběr tak to už je špatně něco jiného. |
|
Back to top |
|
|
Marekskk
Joined: 31 Aug 2010 Posts: 386 Location: SK/CZ
|
Posted: Thu Sep 09, 2010 8:43 pm Post subject: |
|
|
Ja neverim tomu ze novy Fofik s 300 km ma problemy s plynom. 1,4 a 1,25 su slabucke motory a ked chces ist rychlejsie tak to drzte pri 3000 otackach a viac. _________________ Ford Fusion 1,4 16v Duratec Comfort
Ford Mondeo 2.0 TDDi |
|
Back to top |
|
|
|