View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ALAF
Joined: 19 Apr 2007 Posts: 36
|
Posted: Thu May 31, 2007 6:46 am Post subject: Jak odpojit EGR na 1.4TDCI? |
|
|
Mam problemy se silou motoru v nizkych otackach, pri couvani mi obvykle zhasne. Vyrazeni EGR ventilu to udajne vyresi.
Takze bych uvital radu jak na to, nejlepe i s fotkama, kde to zaslepit.
Diky _________________ FF 1,4 TDCI, r.v.2002 |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 7:42 pm Post subject: |
|
|
ventil spatneho privodu spalin do sania motora davkuje vyfukove plyny nazad do sania podla daneho rezimu ako mu kaze riadiaca jednotka, optimalne mnozstvo niekto laboroval roky na skusobni. jeho vyradenim pravdepodobne zabezpecis zvysenie emisii, zhorsenie spotreby, zvysenie teploty vo vyfuku. urcite to nezlepsi tvoju pracu so spojkou pri cuvani.
alebo som zle pochopil tvoj problem |
|
Back to top |
|
|
ALAF
Joined: 19 Apr 2007 Posts: 36
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 3:09 pm Post subject: |
|
|
pochopil jsi dobre oc o mi jde to co pises vim, ale nevim konkretne u tohoto motoru kde to odpojit. Debat na tema, jak je "spatne" odpojit EGR je vsude dost a tady to nechci resit... _________________ FF 1,4 TDCI, r.v.2002 |
|
Back to top |
|
|
DR
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 412
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 6:54 pm Post subject: |
|
|
ALAF: u současných (moderních) motorů není opojení EGR zrovna jednoduché. Pokud jenom odpojíš konektor z EGR, nJ motoru to vyhodnotí jako vadný EGR a použihje náhradní datové pole, může i spadnour do nouzového režimu. Takže se to řeší poměrně složitě - viz např. http://old.prelude.cz/data/egr/egr.htm Ani tohle nemusí být to pravé, protože když EGR uspeš, nJ to nepozná a stále dávkuje palivo jako by EGR normálně fungoval, takže sice může dojít ke zvýšení výkonu ,ale k výraznému nárůstu spotřeby. Já bych se na to vykašlal, ale kdo chce kam ... máš možnost. _________________ administrator www.forum.fordclubs.org
Ford Mondeo ST200 HB |
|
Back to top |
|
|
ALAF
Joined: 19 Apr 2007 Posts: 36
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 7:12 am Post subject: |
|
|
Ja bych chtel jenom zaslepit tu ovladaci hadicku kulickou a zkusit jak se bude chovat, pak neni problem to zase vratit. _________________ FF 1,4 TDCI, r.v.2002 |
|
Back to top |
|
|
DR
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 412
|
|
Back to top |
|
|
ALAF
Joined: 19 Apr 2007 Posts: 36
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 3:12 pm Post subject: |
|
|
EGR ventil na FF je ovladany podtlakove pres solenoid, tj. kdyz zaslepim hadicku, tak solenoid bude nadale pracovat, ale ventil zustane uzavreny a RJ nic nepozna _________________ FF 1,4 TDCI, r.v.2002 |
|
Back to top |
|
|
DANID
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 145 Location: TN
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 8:37 pm Post subject: |
|
|
ALAF wrote: | EGR ventil na FF je ovladany podtlakove pres solenoid, tj. kdyz zaslepim hadicku, tak solenoid bude nadale pracovat, ale ventil zustane uzavreny a RJ nic nepozna |
a kde sa prosim ta EGR ventil nachadza,v akej hadičke,a ako ho chceš vyradit,lebo ja mam tiež tento problem _________________ FORD FUSION 1,4TDCI,2004,COMFORT FRESH. |
|
Back to top |
|
|
ALAF
Joined: 19 Apr 2007 Posts: 36
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 3:26 pm Post subject: |
|
|
jo to nevim kde je , sem prave myslel ze mi nekdo poradi. _________________ FF 1,4 TDCI, r.v.2002 |
|
Back to top |
|
|
xxnobodyxx
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 298
|
|
Back to top |
|
|
xxnobodyxx
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 298
|
|
Back to top |
|
|
ALAF
Joined: 19 Apr 2007 Posts: 36
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 9:48 am Post subject: |
|
|
nic takovyho nikde nevidim, asi bude muset dolu airbox, pak snad... _________________ FF 1,4 TDCI, r.v.2002 |
|
Back to top |
|
|
xxnobodyxx
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 298
|
|
Back to top |
|
|
destroy
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 560
|
|
Back to top |
|
|
unicom
Joined: 13 Apr 2008 Posts: 1
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 8:19 am Post subject: RE: |
|
|
zdravim Vas,
mal somnieco podobne pred 2 rokmi [auto z nemecka], spotrena 7,5l!.Vo forde v BB s tym ani nehli len som vzdy zaplatil 1200, vraj je vsetko OK, a neviem jazdit, resp davam zlu naftu, a aj ze som si neodborne nainstaloval alarm[sme instalacna firma], a nakoniec citujem "boh vie ako to auto robili" !!!.U mna to robilo este take veci, ze mi motor zdochol hocikedy na volnobehu v kolone cestou do prace, a niekedy dlho startoval.Nakoniec sa uz nedal ani nastartovat , len tocil a tocil[v zime].V servise na diagnostike vzdy OK!Akoby nemal naftu.Zdalo sa mi ze ked stlacam pumpickou pri motore , tak palivo sice potiahne ale hned aj vrati.Tak som ju vymenil za podobnu [cca 300 sk] a problem so zdochynanim prestal.Takze asi sa zavzdusnoval palivovy okruh.
Inak niekde sa mi doma vala cd FORD TIS, kde je uplne vsetko aj schemy.
S pozdravom
P.Pullmann
sorry ak je to uz neaktualne
ako si to vyriesil? |
|
Back to top |
|
|
|